פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים להחליף לי מוצר פגום. נושא התלונה:
ברזני שמרית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכנס טייץ של החברה בסכום של 200 ש"ח לאחר כביסה ראשונית צד שמאל של המכנס התפר הסתובב ופשוט לא נוח ללבוש את המכנס- את הדבר רואים רק כאשר לובשים. חזרתי לחנות המנהל אמר לי שהוא לא רואה בעיה אם המכנס אז אמרתי לו שאני אלבש ואז הוא ייראה. ואכן לבשתי והוא אמר שהוא רואה. הוא שלח את זה לשירות לקוחות והן ענו שאין שום בעיה עם המכנס ואין מה לעשות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או מכנס חדש פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה