פרטי התלונה

תלונות פרארי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שעון של פרארי - קרמיק שחור נושא התלונה:
סידי  אור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שמתי את השעון שקניתי אצלכם במיטב כספי בסכום של כמעט 3,000 ש"ח בתיקון להסרת 2 חוליות כי הוא היה גדול עליי , שמתי אותו בסניף של עזריאלי ולאחר שבועיים הודיעו לי לבוא לקחת אותו. היום לקחתי אותו מהסניף ובשעה 18.00 נפלו לשעון ברגים, עכשיו אני צריכה שוב לנסוע לסניף שלכם שהכי קרוב אליי זה בנתניה כי אני גרה בפרדס חנה ואני סטודנטית וממש אין לי זמן או יכולת כספית לממן את כל הנסיעות המיותרות הללו מה גם שאני צריכה שוב לחכות שבועיים שהוא יהיה מוכן אם לא יותר כי אמרו לי שצריך לשלוח אותו לתיקון בת"א, שעון שאני עוד משלמת עליו ולא יכולה להינות ממנו !.
אני מצפה לפיצוי הולם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחות פתרון נדרש :

פרארי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה