|
|
|
|
|
|
תיקון שעון של פרארי - קרמיק שחור |
נושא התלונה: |
סידי אור |
שם/כינוי: |
יום שלישי 19 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שמתי את השעון שקניתי אצלכם במיטב כספי בסכום של כמעט 3,000 ש"ח בתיקון להסרת 2 חוליות כי הוא היה גדול עליי , שמתי אותו בסניף של עזריאלי ולאחר שבועיים הודיעו לי לבוא לקחת אותו. היום לקחתי אותו מהסניף ובשעה 18.00 נפלו לשעון ברגים, עכשיו אני צריכה שוב לנסוע לסניף שלכם שהכי קרוב אליי זה בנתניה כי אני גרה בפרדס חנה ואני סטודנטית וממש אין לי זמן או יכולת כספית לממן את כל הנסיעות המיותרות הללו מה גם שאני צריכה שוב לחכות שבועיים שהוא יהיה מוכן אם לא יותר כי אמרו לי שצריך לשלוח אותו לתיקון בת"א, שעון שאני עוד משלמת עליו ולא יכולה להינות ממנו !.
אני מצפה לפיצוי הולם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרארי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|