פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיסק פגום של PS2 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טויס אר אס סניף ראשון לציון כתובת:
חונים קונים ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
רציתי להתלונן על מקרה שקרה,אימי קנתה לילדיי משחק סוניפלייסטישן2 ליום ההולדת בסניף חונים קונים בראשון לציון.כבר בפעם הראשונה כשניסיתי להפעיל את המשחק הוא לא עבד,כשהסתכלתי על הדיסק הוא היה קעור טיפה.כאילו שהיתה לו "בטן".ניגשתי לסניף בטענה שהדיסק לא תקין,ואז התחילו לטרטר אותי,שלחו אותי לסוני בהרצליה,בסוני ביקשו ממני 40 שקלים נוספים כדי לטפל בדיסק.חזרתי לסניף,הסברתי להם שהדיסק היה כך מלכתחילה.הם ישר טענו שאנחנו פגמנו בדיסק ואין מה לעשות ושהכסף ששולם עבורו "הלך לאיבוד".
אני חושב שחברה כמו טויס אר אס צריכה להתבייש במקרה שכזה.יכול להיות פשוט שהדיסק נמכר פגום,כל מה שביקשנו הוא להחליף את הדיסק לדיסק אחר (אותו משחק).כשראיתי שאין פתרון,החלטתי לוותר על ה"טיפול" של טויס אר אס.לקחתי את הדיסק וניסיתי ליישר אותו,אך ללא כל הצלחה.
עלבון , עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא רוצה את הדיסק ולא רוצה החזר כספי,אני רוצה שידעו בכל מקום שרק אפשר שטויס אר אס לא יודעת להתנהג ולתת שירות הולם ומכובד. פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה