|
|
|
|
|
|
התעלמות מפניית לקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשלצ |
כתובת: |
חונים קונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבועיים ביקרתי עם בעלי וילדיי בסניף חונים קונים,ביקשנו נציג שייעץ
לנו בבחירת אופניים לבתי. הודיעו ברמקול לנציג להגיע.חיכינו במחלקה כעשר דקות
ולא הגיע איש.שוב פניתי,שוב הודיעו בכריזה ושוב איש לא הגיע. לאחר כרבע שעה
נוספת התייאשנו והלכנו משם.טרחתי ליידע את העמדה הראשית שהם הפסידו מכירה בטוחה -אך היא לא הגיבה אפילו.עברנו לחנות ליד ורכשנו אופניים ב-600 שח
.אני בטוחה שבמשרדי הנהלת הרשת ישמחו לדעת על היחס ללקוחות
|
גם עלבון |
סוג הנזק : |
ניעור צוות העובדים,אולי התנצלות גם תהיה במקומה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טויס אר אס דרום שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך אטלי מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
התקיימה שיחה עם רונית. הלקוחה אמורה ליצור עימי קשר טלפוני לגבי פרטים נוספים על המקרה. פניה שכזו הינה מבורכת וינקטו כל האמצעים על מנת שלא ישנה מקרה דומה. |
תגובה: |
ממתינה לפרטים מהלקוחה
|
פתרון: |
|
|
|