פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל נושא התלונה:
כדורי ליאת שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר קיבלתי מתנה מובייל למיטה + שלט שניקנה טויס אר אס במרכז ביג בבאר שבע לאחר שבועים של שימוש המוצר לא עבר כמו שצריך (נתקע מידי פעם) פניתי לחנות ושם רצו לקחת את המוצר לתיקוןן אחרי שהתעקשתי שאיני מעוניינת שיתקנו את המוצר אלה במוצר חדש קיבלתי אישור לקחת את אותו המוצר אך המוצר לא היה קיים במלאי נתנו לי זיכוי ורשמו את שמי על מנת להזמין לי את המובייל חיכיתי בציפיה במשך חודש אך... אף אחד לא התקשר הגעתי שוב לסניף ולאחר בירור טלפוני שעשתה אחת העובדות עם האחראית התברר שהספק לא מביא עו מוביילים כאלה והציעו לי לקחת מובייל אחר שיותר יקר ממה שקיבלתי לא רציתי וביקשתי לפנות לשירות לקוחות של החברה שיפטרו לי את הבעיה ומאז... אני משאירה הודעות למענה הקולי שטוען שיחזרו אליי בהקדם ועד היום כבר חודש וחצי אחרי ואף אחד לא מתייחס
מיותר לציין שעוד מעט לא יהיה לי שימוש במובייל
מחיר המובייל 199.99
כספי סוג הנזק :
ברצוני לקבל את אותו מוצר שהחזרתי פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
אטלי לילך , מנהלת שירו שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה מול מנהלת הסניך בב"ש . קיבלה מוביל חדש .
הנושא טופל לשביעות רצונה.
תגובה:
מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה