פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיסק מחשב פגום נושא התלונה:
אשר אבי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב סחרוב ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/3 רכשתי מרשת טויס אר אס בראשל"צ-מתחם חונים קונים,דיסק מחשב לבני שעלותו 158.99 ש"ח.לאחר ניסיונות כושלים להתקינו במחשב הבייתי ,ניגשתי לסניף ב-5/4 על מנת להחליפו.פניתי לאורלי אחראית המשמרת בשעה 19:45 וזו סירבה להחליפו או לחילופין לזכות אותי או להחזיר לי את כספי.היא טענה שאניי צריך לפנות לחברת "ישפאר" בשל כך משום שהם מספקים את המוצר וטויס אר אס רק מוכר את המוצר.הבאתי את המוצר באריזתו המקורית ובשלמותו ובצרוף חשבונית מס קבלה וגם זה לא עזר והיא סירבה בתוקף.היות וקניתי מהם את המוצר הנני רואה בהם המקור לפתרון הבעיה.לצערי ולכעסי היא לא הסכימה לאף אחת מהאופציות שהעליתי בפניה ובנוסף טענה שיש שלט במחלקת משחקי מחשב שאוסר החזרת דיסקים מה שלא נכון שכן ניגשתי יחד איתה והיה רשום בשלט המוצג לקהל שאם רוצים להחזיר דיסק יש להחזיר את המוצר בשלמותו ואכן כך עשיתי.קניתי מוצר ממקום המכבד את עצמו בסכום לא קטן ולא תיתכן אטימות כזו כאשר הדבר מנוגד לחוק.אבקש לקבל את כספי בחזרה או זכוי או החלפת המוצר הפגום,כמו כן פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולבני.
בברכה ,אבי אשר
כספי סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
אטלי לילך , מנהלת שירו שם ותפקיד:
מוזמן עם המוצר לבדיקה נוספת שכבר בביקור הראשון נתבקש להשאיר בסניף. תגובה:
מוזמן עם המוצר לבדיקה נוספת שכבר בביקור הראשון נתבקש להשאיר בסניף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה