פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הקונים ואי קבלת זיכוי נושא התלונה:
אילוז אבי שם/כינוי:
‏שבת ‏14 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/4/07 נכנסתי יחד עם בני בן השנתיים וחצי לחנות בבאר שבע.
עצם העובדה כי החנות יקרה מאוד (ביחס לרשתות צעצועים אחרות) לא מנעה ממני לצאת למסע רכישות.
על קבוצת מדפים עם נעליים הושם שלט (גדול ובולט יש לציין) : נעלי סניקרס 30ש"ח.
בחרתי זוג ונעלתי לבני הקטן.
למרבה ההפתעה (או שלא) בעת הגעה לקופה, המחיר שהודפס - 90 ש"ח.
פניתי למנהל המשמרת באתא הזמן וביקשתי ממנו שיתלווה אלי למדף בכדי להציג בפניו את העוול שנגרם לי (ולבני שכמובן לא היה מוכן להיפרד מהנעל).
בהבעת כעס מסויים הועיל הנ"ל להצטרף אליי.
לאחר שראה במה מדובר תגובתו הייתה :" אתה לא יודע מה זה סניקרס??, כל אחד יודע.." בתוספת הבעת זלזול.
בקשתי ממינו שיראה לי "מה זה סניקרס". לאחר כמה דקות של חיפושים במדף, ובשורה פנימית שלא ניתן לראות, הוציא לי הבחור בגאווה ובגאון את הנעליים (אציין שוב שלקח למעלה מ 3 דקות).
מיותר לציין כי כל הנעליים בשורות הנגישות והבולטות לא היו הנעליים שבמבצע " ה סניקרס".

לצערו של בני הקטן, לא רכשתי את הנעליים.
בהמשך לכך, בעת התשלום כרטיס הזיכוי שלי (פריטים שנרכשו בכספי והוחלפו מסיבות שונות) " לא בתוקף" ???!! האמנם לכסף יש תאריך תפוגה? ביקשתי (למרות הכל) ל"חדש" את הכרטיס "פג התוקף". התשובה כאמור הייתה "יום שבת ולא ניתן לחדש" תוך כדי החצמת פנים והבעת זילזול בבקשתי.
שילמתי (בכסף "רגיל") ויצאתי מהחנות עם תחושות כבדות ועלבון באינטילגנציה של הלקוחות.

פשוט בושה וחרפה!!!!!!
עלבון סוג הנזק :
שיחקרו את המקרה, יסיקו מסקנות ויחזרו אלי עם הסבר מנומק והגיוני למה שהתרחש. פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה