פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוצר שנרכש התגלה כפגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 9.8.07 לקראת יום הולדתו העשירי של בני, רכשתי משחק הוקי אויר ב"טויס אר אס" - ראשל"צ. מדובר בשולחן עם דיסקיות המופעל ע"י סוללות או חיבור לחשמל. יש לציין כי מחיר המוצר עמד על 500 שקלים. היום המיוחל הגיע, המתנה נפתחה והשמחה היתה רבה, אך קצרה. אחרי 20 דקות של משחק מהנה, הוא פשוט הפסיק לעבוד. מאוכזבים אבל אופטימיים הגענו לסניף בו נרכש המוצר. לפנינו הועלו שתי אפשרויות, האחת למסור את המוצר לתיקון, השניה, לקבל זיכוי לרכישת מוצרים באותו הסכום. בחרנו בתיקון. המוצר נשאר זמן לא מעט בתיקון וגם כשהיה כבר מוכן לא זכינו להתבשר על כך. להשיג את הסניף בטלפון זו משימה כמעט בלתי אפשרית. בקיצור, לקראת סוף חודש אוגוסט המשחק חזר לביתינו. להפתעתינו, אכזבתינו ותדהמתינו המשחק לא פעל. הודענו על כך טלפונית לעובדת בשם ליליה. בשל החופשות והחגים, רק ב - 30.10 שוב חזרנו עם המוצר לסניף. את פנינו קידם מנהל הסניף, בשם טל, שהבטיח לטפל באופן אישי בבעיה. כשאמרנו לו כי "הקסם פג" וכל שאנו דורשים זה לקבל זיכוי כספי לרכישת מוצרים אחרים בסניף, כפי שהוצע לנו בעבר, טען כי "אין דבר כזה". הוא הוסיף ואמר כי מי שהציע לנו זאת, טעה. הוא אף הגדיל ואמר כי "יש אנשים שעושים את המוצר ללא תקין", כששאלנו אותו האם הוא מתכוון לכך שקילקלנו את המוצר בזדון, הוא, כמובן, הכחיש. תודות למר טל שבחר לשתף אותנו ברזי תפקידו, באמת שאין צורך. כעבור מס' שעות הוא התקשר אלינו להודיע כי המוצר תקין.
נכון לעכשיו, המוצר נמצא בסניף. למרות ששילמנו 500 שקלים לפני למעלה מחודשיים זכינו להנות ממנו רק 20 דקות. חשוב לציין כי מדובר במוצר גדול מבחינה פיסית וכל "הסעה" כזאת מהחנות לבית, מהבית לחנות וכו' מצריכה הערכות לוגיסטית. לנו נמאס מהקלקולים, התיקונים וההבטחות. אנחנו דורשים לקבל החזר כספי. זה הכל.

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה