פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי ללא מע"מ < נושא התלונה:
בוקריס ולדה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימי מתגוררת באשדוד רכשה מתנה לנכד שלה בחנות טויס אר אס באשדוד בתאריך 9.5.08. ב14.05.08 הגיע לאילת (כי נכד שלה מתגורר באילת) והביאה איתה את המתנה. אך היא לא התאימה לנו והחלטתי להחליף. הגעתי לסניף לא היתה בעיה בהחזר מוצר, אך קופאי הודיע לי שההחזר הוא ללא מע"מ. לא התווכחתי איתו כי להחליט הוא לא יכול ביקשתי טלפון של שרות לקוחות ואמרתי שאני אפנה הלאה. ב19.05.2008 ב10:30 התקשרתי למוקד שירות לקוחות דיברתי עם נציגה בשם רוחמי והסבירה לי שהיא רק מוקדנית וויחזרו אליי לאחר 78 שעות לא התנגדתי.
חיכיתי ובתאריך 26.05.2008 התקשרתי שוב בשעה 8:10 ענתה בחורה בשם סימה ואמרה ויחזרו אליי לאחר 78 שעות אך הסברתי לה שזו פניה שנייה אמרה שתמסר ויחזרו אליי בהקדם. היום 28.05.2008 התקשרתי שוב ענתה לי בחורה בשם אולגה(לא בטוח) ושוב סיפרתי לה את הבעיה ושוב אמרה לי שלא יכולה לעזור לי יחזרו אליי לאחר 78 שעות . התרגזתי וביקשתי לדבר עם אחראי עכשיו העבירה את שיחת הטלפון לאחראית משמרת והיא לא יכלה לעזור לי בנושא ספציפי אלה שוב להאשיר הודעה. ואז אמרתי לה אין צורך. אני פונה אליכם ומבקשת פיתרון גם לנושא של זיכוי וגם לשירות הלקוי. אני ומשפחתי לקוחות קבועים של הרשת , לדוגמא: בשבוע שעבר רכשתי שני מוצרים יקרים בחנות אחרת באילת אפ על פי שהמחיר הזול היה בטויס אר אס מהסיבה שהשרות שלהם לוקה בחסר ובזילזול שלא מגיע ללקוחות אמינים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה