פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הורי הגיעו ביום ה' האחרון בכדי לקנות בחנות שתי תחפושות לילדים, היחס שקיבלו מהמוכרת היה גרוע ולא שירותי. היא בפירוש עשתה להם טובה שהיא מתפנה לעזור. תוספות לתחפושות (שעלו אגב 130 ש"ח כל אחת...) כגון כובע, חרב וכו' שהיו אמורים להגיע יחד עם התחפושת נמסרו להם רק לאחר ששאלו עליהם... ובכלל... בהמשך התעניינו הורי ברכישת אוניברסיטה לתינוק (במחיר 500 ש"ח) וכאשר ביקשתי לקבל הסבר בטלפון על הערכה ומה היא כוללת ענתה לי המוכרת באנטיפטיות גדולה ובטון מחנך "אני לא יכולה להסביר לך בטלפון את צריכה לבוא ולראות"... ואם אין באפשרותי לראות ובכל זאת בדעתי לקנות? האם קניה בשווי 800 ש"ח לא מצדיקה יחס קצת יותר לבבי? שלא לדבר על סתם להיות בן-אדם...
עלבון סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
נטע ליאור שפירא, מנהל שם ותפקיד:
מנהלת חנות ירקונים קיבלה את הפנייה ושוחחה עם הלקוחה. נערך ברור משמעתי על פי מדיניות הארגון בכל הנוגע לתלונה לגבי יחס העובדת. כמו כן אינה הזמינה את הלקוחה לחנות בכדי לתת לה את ההסבר המפורט לגבי המוצר ולתקן את הרושם שהתקבל. חשוב לי לציין כי אכן במקרים מסויימים כאשר יש לחץ בחנויות אנו נמנעים ממתן הסבר טלפוני בכדי לאפשר שירות ללקוחות שנמצאים בנקודת המכירה , במקרה כזה ההנחיה היא לקחת פרטי לקוח ולחזור אליו כשמתאפשר. גם את העניין הזה בדקנו ותקנו.בברכה, נטע תגובה:
הלקוחה הוזמנה לחנות ע"י אינה מנהלת הסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה