פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גיטר הירו נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים כתובת:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לבן שלי ביום ההולדת סט תופים, גיטרה, מיקרופון שמתחברים לסוני פלייסטשין. שילמתי 1700 ש"ח. הגענו הביתה, הגיטרה עבדה התופים לא עבדו.
כיון שאנו גרים רחוק הגענו בשבת ה-20.06.09 לחבות הם אמרו שישלחו את התופים לתיקון, תוך יומיים יחזירו תשובה. ב-24.06 לאחר שגם הגיטרה הפסיקה לעבוד, הגענו עם הגיטרה וכל חלקי המוצר בכדי שיחליפו לנו את המוצר או שיבטלו עיסקה. בשעה20:45 היתה שם אחראית בשם מיטל שאמרה שתשלח את המוצר לתיקון אמרנו שאינינו מעוניינים בתיקון למוצר חדש שרכשנו ושגם מה שמסרנו לתיקון, הסתבר שעדיין לא יצא לתיקון, כאשר אנו קנינו מוצר חדש באריזתו ושילמנו מיטב כספינו למה עלינו להסכים לשלוח מוצר חדש-פגום לתיקון, ולמה הבן שלי ביום ההולדת לא צריך להנות מהמשחק? למיטל היתה תשובה אחת.."תפנו לשירות לקוחות".... כשהיא לא ניסתה לעזור ביקשה לפנות לשירות לקוחות היא פשוט הסתובבה והלכה, ולא היתה מעוניית לשמוע אותנו.
ביטול העיסקה או קבלת מוצר חדש במקום הפגום שנמכר. פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה