פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ודרישה לפיצוי הולם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים כתובת:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-11/7/09 רכשתי בריכת קערה 244*76 ס"מ ומוצרים נלווים בעלות של 360 ₪. (בריכה שהחלק שמחזיק אותה הוא החלק שמתנפח).
ב-14/7/09ניפחתי את הבריכה בגינה שבחצר ביתי ומלאתי אותה במים, תחילה הכול היה נראה תקין,אולם למחרת ראיתי שהאוויר ירד משמעותית – מה שגרם לכך שהבריכה לא תהיה יציבה. המתנתי יומיים על מנת לראות שבאמת אינני טועה ובאמת האוויר המשיך לרדת.
ב-16/7/09 שוחחתי עם סגנית הסניף אנג'לה גפן טלפונית שאמרה כי עליי להביא את הבריכה לבדיקה בסניף שבשפיים ואם אכן החור נמצא בתפר יחליפו לי אותה והאחריות תהיה בתוקף. בטלפון נמסר לי כי הבדיקה תארך כחצי שעה, אולם כשהגעתי לשם נמסר לי מאותה סגנית אנג'לה כי עליי לחכות 24 שעות.
ב-17/7/09התקשרתי לסניף על מנת לבדוק האם הבריכה נבדקה – אך לא היה מענה.לכן נסעתי לסניף שבשפיים שוב. שם פגשתי את הסגנית שבדקה את הנושא ואמרה שיבצעו החלפה לאותו מוצר חדש , אולם אני לא הסכמתי לקבל את אותו המוצר ושוב להיתקל באותן הבעיות איתו, לכן אמרתי שאקח בריכה מדגם אחר עם צינורות ולא מתנפחת (בריכת צינורות דגם: 350*76 ס"מ ).
הגעתי לקופה עם בריכה שעלותה 600 ₪ , שטיח לבריכה בעלות של 100 ₪, וכיסוי לבריכה בעלות של 60 ₪. מה שנמסר לי בקופה זה שעל המוצר השני אני מקבלת 15% הנחה ועל השלישי 30% הנחה – שזה המבצע כרגע בחנות לכל לקוח שמעוניין לרכוש את הבריכה. הנחה של סה"כ 40 ₪!.
שוחחתי עם אנג'לה ושאלתי אותה האם זה הפיצוי שמגיע לי עבור הזמן שבזבזתי, עבור הדלק , ימי העבודה והמים. ומה שנמסר לי ממנה היה שהיא עשתה עבורי מעל ומעבר.
התשובה שלה לא הייתה מקובלת בעיניי , האם זהו שירות מעל ומעבר? לכן דרשתי זיכוי מידיי עבור המוצרים שרכשתי בעלות של 360 ₪ ועזבתי את החנות מאוכזבת מאוד מהשירות שניתן לי וללא המוצר שרציתי לרכוש.
בנוסף ברצוני לציין כי לאורך כל הזמן ששהיתי שם סגנית הסניף לא הואילה בטובה
להתנצל אפילו פעם אחת על עוגמת הנפש והטרטור שנגרמו לי! לא הייתה שירותית כלל, התייחסה בזלזול, שוחחה עם אחד הקופאים עליי בשפה הרוסית - ולא ידעה שאני דוברת את השפה ומבינה שהיא מדברת עליי! לא הפסיקה לגלגל את העיניים, התייחסה בחוסר אמפתיה - פשוט הייתי מזועזעת מהשירות הנוראי שניתן לקבל מאדם שמייצג את "טויס אר אס" - אדם שמייצג את השירות בצורה המחפירה ביותר של המילה! מסקנתי מכל מה שקרה הוא שלא ארכוש יותר שום מוצר ב"טויס אר אס" בגלל אנשים כמו אנג'לה גפן שמייצגים את החברה באופן הבזוי והמחפיר ביותר.
בנוסף אמליץ שלא לרכוש מ"טויס אר אס" באתרי אינטרנט ,למכריי, משפחתי , אך ורק בגלל השירות שניתן לי.
גרתי בארה"ב תקופה ממושכת ורכשתי מהחברה מוצרים רבים,ואף פעם לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע. אני לא חושבת שהחברה מודעת לשירות שהלקוחות שלה מקבלים.
ב-19/7/09 שלחתי מייל לאתר של "טויס אר אס".
ב-20/7/09 קיבלתי הודעה בתא הקולי מסניף שפיים שבה נאמר " מורן מדברים מסניף שפיים ניסינו להשיג אותך תודה ויום טוב" חזרתי למספר מיוזמתי על מנת לזרז את התהליך למספר 073-2159024 אך לא הייתה תשובה.(12:00)
לאחר שהמתנתי שיהיה עוד ניסיון להשיג אותי, אך לשווא - התקשרתי שוב בשעה 16:00 ולאחר מספר ניסיונות קיבלתי מענה ממנהלת הסניף דניאלה
ויטה. סיפרתי לה בקצרה את חויית הקנייה הנוראית שהייתה לי. מהמנהלת נמסר לי שהיא מתנצלת על עוגמת הנפש שנגרמה לי , אולם הסגנית שלה היא עובדת מצטיינת ומקבלת המון ציונים לשבח ולכן זה לא נשמע לה הגיוני. בנוסף טענה שהיא שוחחה עם הסגנית וכי הסגנית הסבירה לה שהיא לא דיברה עליי כלל. המנהלת אמרה לי כי אין צורך לעשות בלאגן עבור עניין כל כך פשוט שניתן לפתור. וכי עליי להבין שכל יום יש הרבה אנשים כמוני.
הסברתי למנהלת כי ברצוני לרכוש את הבריכה ומוצריה הנלווים למרות עוגמת הנפש שנגרמה לי , ולתת להם הזדמנות נוספת . מה שנמסר ממנה שכשאגיע לרכוש שוב תהיה לי הנחה של 10% נוספים עבור כל מוצר נלווה שנרכוש. כלומר הנחה של 51 ₪ במקום 40 ₪ שניתנים במבצע לכל לקוח.
אני מאוכזבת מהשירות שניתן לי עכשיו אפילו עוד יותר. אני חושבת שלהציע פיצוי של 11 שקלים נוספים.לאחר כל מה שעברתי זה פשוט צחוק, זה אפילו לא מחזיר את מחיר שיחות הטלפון אליהם.

בתודה מראש,
אייש מורן
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
סמנכ"ל מכירות ארצי שם ותפקיד:
אכן הלקוחה חזרה ב 14.7.09 לאחר שטענה שרכשה בריכה 244*76 ב11.7.09 ושיוצא אויר מחלקו העליון שמתנפח.מנהלת התורנית שהייתה בחנות ביקשה שישאירו את הבריכה לבדיקה העורכת לפחות 24 שעות.תוצאות הבדיקה אכן הראו שאוויר יוצא מחלקו העליון.הלקוחה הגיעה יום למחרת לחנות והצעו לה לקבל בריכה חדשה (ניתן לציין שקרו לא מעט מקרים בעבר שלקוחות עקב שימוש לא תקין גרמו נזק לבריכות)אך כחברה שדוגלת בשרות לא היה שיקול שלא לזכותה לאחר הבדיקה שנעשתה. הלקוחה החליטה לקחת בריכה שונה עם אביזרים נילווים שעלותה יקרה יותר וציפתה לקבל את העיסקה במחיר הבריכה שרכשה בעיסקה הראשונה .לאחר שהובהר לה שזה לא ניתן ביקשה לקבל זיכוי כספי,לאחר שעותרה הרכישה במערכת זוכתה הלקוחה במידי דרך חברת כרטיסי האשראי.
כל המחלוקת היא סביב ההנחה שהלקוחה הייתה מעונינת לקבל על הבריכה החדשה שרצתה לרכוש כפיצוי על הטירטור.(לקוח חייב להגיע לסניף כדי שנוכל לטפל בתלונתו.)ואכן טופלה כראוי.
ניתן לציין כי בריכת הקערה 244*76היא אחת הבריכות הנמכרת ביותר כל שנה ברשת טוייס אר אס עם כמעט אפס תקלות .
.כל אופן הטיפול של הסניף היה לפי הנהלים המקובלים בחברה לכל אורך הדרך.
כמחווה של רצון טוב ורצון להמשיך לראות את הלקוחה בין לקוחותינו הרבים , נאפשר לה לרכוש את הבריכה שהייתה מעוניינת ב30% >הנחה.

דיויד שר
סמנכ"ל מכירות ארצי

תגובה:
הלקוחה היגעה יום למחרת לחנות ורכשה בריכה יקרה יותר וקיבלה 30% הנחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה