פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אריזת משחק פגומה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 19.2.10 קנו מתנה לבני משחק אבלון. כאשר פתחנו את האריזה התברר כי הקופסא שבורה. היום יום א' פניתי לסניף אילת וביקשתי להחליף את המוצר.מנהלת בשם אודליה אמרה שתבדוק אם ניתן להחזיר את המוצר הפגום לחברה וכשהתברר לה שאפשר החליפה לי את המשחק במשחק אחר שגם הקופסה שלו וגם תושבת הכדורים היו שבורים. כשאמרתי לה שאני לא מוכנה לקחת משחק שאריזתו פגומה כעסה עליי ואמרה שהיא עושה לי טובה שהיא מחליפה לי את המשחק ושהיא לא חייבת להחליף לי אותו. אמרתי לה שמשחק שנקנה במחיר כל כך גבוה ואמור להשמר מספר שנים איני מוכנה לקבל עם אריזה פגומה התחילה להתבטא באופן שאינו תואם מנהלת בחנות ואמרה לי" תעשי לי טובה ,את ממש מגזימה מה את עושה מזה סיפור זו בסך הכל קופסה ", כעסתי ואמרתי שאם איני יכולה לקבל משחק שלםם באריזה שלמה אני מבקשת את הכסף בחזרה ואלך לקנות את המשחק בחנות אחרת. אודליה אמרה שאינה מוכנה לתת לי כסף אלא זיכוי וכשהתעקשתי לקבל החזר כספי אמרה לי " תתקשרי לשירות לקוחות ותגידי להם שאני לא מוכנה להחזיר לך כסף מזומן". התקשרתי מיד( שעה 13:15) לשירות לקוחות שם ענו לי,לקחו את פרטיי ואמרו שתחזור אליי נציגה של החברה. בשעה 16:15 התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואז אמרה לי הנציגה בטלפון שהם לא חברת טויס'אר אס אלא מוקד טלפוני חיצוני . שוב לקחו את פרטיי והבטיחו לי שיחזרו אליי ועד עכשיו (18:30) לא התקשר אליי נציג החברה. ברצוני לציין כי השארתי את המשחק ואת פתק ההחלפה בחנות.
כספי סוג הנזק :
מבקשת החזר כספי או לחלופין משחק ואריזה שלמים. פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
חנה קאוף. מנהלת אזור שם ותפקיד:
מנהל הסניף ישוחח עם הלקוחה ויזכה אותה כפי ששילמה. במקביל נשוחח עם מנהלת המשמרת לגבי אופן הטיפול בלקוחות החוזרים עם בעיה כלשהי. תגובה:
הלקוחה תזוכה על המוצר כפי ששילמה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה