פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו רחובות כתובת:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.6.10 קניתי בריכה לנכדיי בעלות 999שח
כשפתחתי ומלאתי מים נוכחתי לדעת שהבריכה פגומה מזמן שנוכחתי שהבריכה פגומה {שבוע לאחר הרכישה}אני במסע תחנונים להחליף לי את הבריכה
נתקלתי בהתנהגות מתנשא ומשפילה מצד ההנהלה .ניתוק םלפון אמירה בוטה בכניסת הסניף ליד לקוחות "לא מחליף "{אדון הכל יכול.}.ללא שום אטיקה מקצועית ומכובדת ישיבה במשרד וגילוי אמפטיה .
בתאריך 3.7.10 ניגשתי לסניף ובחור בשם אלקס טען שאין לי מה לידאוג הבעיה תטופל וקבענו שאני אבוא לסניף למחרת עם הבריכה .למחרת ניגשתי לסניף כפי שקבענו {ברצוני לציין שבעקבות נחמדותו והרצון של אלקס לעזור רכשתי בריכה קטנה לנכדיי עד שאקבל בריכה אחרת}.
כשהגעתי לסניף התקבלתי על ידי המנהל "המכובד "מר טל
בכניסת הסניף הוא לא הראה נכונות להקשיב .שרות לקוחות טענו שהבריכה הונחה במקום לא ראוי אמירה מגוחכת היות והבריכה הונחה במשטח בטון חלק ולא במשטח קוצים או מסמרים.
ברצוני לציין שבמשך לחצתי להאיץ את התהליך בכדי שכל המכובדים לא יטענו שעבר זמן רב .ניכר שזו דרכם לטפל בלקוחות שהם הצליחו לדחוף להם את מוצריהם הפגומים על ידי סחבת והטלת אשמה בצרכן.
עוגמת נפש .נזק כספי סוג הנזק :
פשוט מאוד -תמורה לכספי ויחס הוגן פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
לילך אטלי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר ביקור בביתה של הלקוחה הלקוחה הוזמנה לקבלת זיכוי.
תודה
לילך
תגובה:
קבלת זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה