פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק עד עכשיו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.12.2010 רכשתי מכשיר wii מסניף של טויס אר אס באשדוד ,נאמר לי שאין במלאי ושיהיה ביום חמישי הבא (6.1.2011)הסכמתי ושילמתי.
כול יום חמישי התקשרתי לסניף וקיבלתי תשובה "יום חמישי הבא זה יגיע" בתאריך 16.1.2011 התקשרתי לשרות לקוחות הראשי של הרשת והתלוננתי בפניהם על שלא סופק המוצר התגובה היתה ש"זה יבדק" ,בתאריך 18.1.2011 התקשרתי שוב לשרות לקוחות הראשי וביקשתי שאני רוצה תשובות ,דניאלה מנהלת אזור דרום התקשרה אלי התנצלה ו"ביקשה שאני יבין שיש בעיות שלא קשורות אלהם ושהמוצר יגיע בעוד 8 עד 10 ימים" .
בתארים 30.1.2011 התקשרתי לסניף ושאלתי מה עם המוצר שקניתי ענו לי"זה יגיע אולי היום אולי מחר אולי מחרתיים אולי ביום חמישי אנחנו נחזור אילך".
בתאריך 3.2.2011 התקשרתי לסניף ושאלתי את שירן מנהלת הסניף מה עם המוצר ומתי אני יקבל אותו ואם זה נראה לי הגיוני לחכות כל כך הרבה זמן ,היא ענתה "שהמוצר היה צריך להיות פה היום והוא נתקע אני מאמינה שיום ראשון המוצר יגיע והם יתקשרו לעדכן אותי".
בתאריך 6.2.2011 התקשרתי לשרות לקוחות הראשי שוב והתלוננתי שוב על כל הסחבת וכל העוגמת נפש שעברתי וההבטחות הכוזבות וכרגיל "זה יבדק ונחזור אליך" .
עד עכשיו 8.2.2011 שעה 21:30 אין קול ואין עונה ואני לא יודע מה לעשות ,את היום הולדת של הבן שלי חגגנו (18.1.2011) ללא מתנת יום הולדת שביקש ואכן קנינו אך לא הגיע עד היום .
כל מה שנרשם זה בראשי פרקים שאני זוכר,המצב יותר גרוע .
עוגמת נפש סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה