פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחפושת לפורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי לבני בן ה-9 חודשים תחפושת של כלבלב חום עם תלתלים בסניף בחודש שעבר על מנת שלא להיתקע ברגע האחרון. אתמול הלבשתי את בני לראשונה בתחפושת וגיליתי שכולה מתפוררת - כל התלתלים של הכלבלב מלאו את בני ואת העגלה או כל משטח אחר שהיה עליו, כל בגד של מי שנגע בילד/הרים אותו וכיו"ב.
היום פניתי לרשת טויס אר אס בסניף בילו סנטר - בו קניתי התחפושת, ועמד לרשותי מנהל המשמרת בשם מסעד אבו גאנם - כאשר שמע את הפניה וראה את העגלה מלאה בפירורי תלתלים מהתחפושת אמר שאני צודקת ואכן יבדוק מה יכול לעשות. לאחר מספר דקות שב אליי ולדבריו "אין מה לעשות". אמרתי לו שהתחפושת אינה בטיחותית ובני רק בן 9 חודשים ומה אני אמורה לעשות כעת. הוא השיב לי שוב שאין מה לעשות וחבל שלא בדקתי את התחפושת לפני חודש. השבתי לו שאין לי מה לבדוק את התחפושת או להלביש הילד לפני פורים ואני מבקשת עזרתו. לדבריו פורים כבר נגמר ואין לו מה לעשות ותחפושות לא מחליפים. לא ברור לי כיצד פורים כבר נגמר כאשר למעשה נותרו שני ימי חג מלאים ואין לי מה לעשות עם התחפושת ואני ממש לא אלביש את הילד בתחפושת לא בטיחותית. יצויין כי לא דרשתי כל תחפושת אחרת או החזר כספי. כל שביקשתי היא אותה תחפושת פשוט אחרת שלא מתפוררת. הנזק שנגרם לי הוא עוגמת נפש, נזק כספי ובעיקר העובדה שלא אוכל להמשיך ולחפש את ילדי הפורים הזה. מה שבטוח הוא שאני וכל מכריי לא נקנה יותר בטויס אר אס.
כעת משלא הסכימו להחליף התחפושת אני דורשת פיצוי כספי עבור הנזק שנגרם לי . פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה