פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם G ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שבת רכשתי משחק עבור קונסולת XBOX KINECT שקיימת ברשותי משחק מחנות טויס אר אס במתחם G בראשון לציון. שילמתי בעבורו 250 ש"ח ושמתי פעמי חזרה הביתה. לכשחזרתי, פתחתי הקופסא, אך עת שראיתי כי על המשחק מופיע שיטת שידור PAL שאינה מתאימה לקונסולה שלי (שמשדרת NTSC), מיד סגרתי את הקופסא ושמתי פעמי לחנות עם הקבלה, השקית המקורית והמשחק, אך בחנות לא היו מוכנים לשוחח עמי בנושא ההחלפה והפנו אותי לגב החשבונית בה מופיע מספר הטלפון של שירות הלקוחות. ביום א' בבוקר 11-04-2011(08:00) יצרתי קשר והשארתי הודעה במענה האנושי, הודיעו שיחזרו (לא מסרו תוך כמה זמן), אחה"צ בשעה 16:00 התקשרתי שוב, השארתי הודעה נוספת והפעם אמרו שיחזרו תוך 72 שעות, ביום רביעי 13-04-2011 יצרתי שוב קשר והפעם התצנלו והודיעו שמנהל יצור קשר בחיפות. היום יום חמישי 14-04-2011 120 שעות לאחר הפנייה הראשונה, אף אחד לא הטריח עצמו לחזור אלי.
אנא עזרתכם בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה