פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להאיר בפני הנהלת הרשת טויס אר אס על מה שקורה בחנות בסניף באר-שבע
כלקוחה ותיקה של החנות ,אני ממש סובלת מחוויות הלא נעימות שקרו לי כבר כ 5 פעמים (אם לא יותר).
לדעתי החנות מנוהלת בידי חובבנים שלא עברו שום הכשרה.רוב העובדים ומוכרים הם "ילדים",שלא מעניין אותם מה קורה ללקוחות ולא איכפת להם ממכירת של החנות.
להלן מספר דברים ש"הורסות " את הקניה:
- אף פעם לא ניתן למצוא מוכר/ת בחלק של בייביס אר אס.
- ,לאחר זמן המתנה רב כאשר מגיע המוכר/ת , הוא אינו יודע לעזור ולענות על שאלות מקצועיות.
- בכל פעם שהגעתי לקופה נתקלתי בבעיה:
- זמן המתנה בקופה ארוך מאוד באופן קבוע ,לדוגמא בתאריך 21 לינואר הגיעה ל 25 דקות (לפני היו רק 2 קונים),ז"א 12.5 דקות ללקוח.
- למרות התמונה הקודרת של עשרות אנשים עצבניים בתור רק 2 קופות עבדו,ו 3קופות היו פנויות
.
כאשר פניתי למנהלת משמרת,תשובתה הייתה- "אין לי אנשים,היום יום שבת וזה יום לחוץ מאוד",הערתי לה שאם אתם יודעים שזה יום לחוץ,אז למה לא להביא עוד קופאים
.מיותר לציין שלא הייתה תגובה.
איך זה הגיוני שרשת שעוסקת במכירת צעצועים לילדים,אינה לוקחת בחשבון שלילד אין סבלנות לעמוד בתור זמן כל כך ארוך.
-הקופאים אינם מעודכנים במבצעים שבחנות,לא פעם קרה לי אחרי שיצא החשבון ושילמתי - חוייבתי במחיר מלא,ורק אחרי הערתי לקופאית זכיתי לתגובה "הא נכון",ואז התבצעה זיכוי וחיוב מחדש.
משיחות עם חבריי התברר שאני לא היחידה שמרגישה ככה וחבל מאוד כי תופעה זו מבריחה לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור שירות פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה