פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול נלקח מאיתנו ועברו יותר משלושה חודשים של טירטורים ומרדפים ועדיין לא חזר אלינו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון G כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. אנחנו זוג צעיר עם ילד קטן וחמוד. באפריל דאשתקד קיבלנו מתנה לילדנו - אבל כשפתחנו אותו גילינו פגם ביצור - כך שלא יכולנו להשתמש בו. החזרנו אותו לסניף ב21 לספטמבר ספטמבר -

הובטח לנו שתוך שבוע שבועיים המוצר יגיע לסניף כשהוא תקין. מאז עברו חודשים וכל פעם שהתקשרנו אליהם כ-8 פעמים לסניף - ולשירות הלקוחות פעמיים. כל פעם דחו אותנו בטענה שזה בדרך ויגיע, כל פעם הבטיחו שיחזרו אלינו ומלבד פעם אחת - אף פעם לא חזרו אלינו. המוצר שלנו נמצא אצלם - הילד הקטן שלנו גדל - ושולחן הפעילות בקרוב כבר לא יתאים לגיל שלו.
אנחנו מוחים מול החוסר מקצועיות המשווע של חברה גדולה..נשמח לטיפולכם..
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנחנו מעוניינים לקבל את השולחן שלנו בחזרה ופיצוי על כל עוגמת הנפש והטירטורים פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה