|
|
|
|
|
|
מוצר תקול נלקח מאיתנו ועברו יותר משלושה חודשים של טירטורים ומרדפים ועדיין לא חזר אלינו |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון G כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום. אנחנו זוג צעיר עם ילד קטן וחמוד. באפריל דאשתקד קיבלנו מתנה לילדנו - אבל כשפתחנו אותו גילינו פגם ביצור - כך שלא יכולנו להשתמש בו. החזרנו אותו לסניף ב21 לספטמבר ספטמבר -
הובטח לנו שתוך שבוע שבועיים המוצר יגיע לסניף כשהוא תקין. מאז עברו חודשים וכל פעם שהתקשרנו אליהם כ-8 פעמים לסניף - ולשירות הלקוחות פעמיים. כל פעם דחו אותנו בטענה שזה בדרך ויגיע, כל פעם הבטיחו שיחזרו אלינו ומלבד פעם אחת - אף פעם לא חזרו אלינו. המוצר שלנו נמצא אצלם - הילד הקטן שלנו גדל - ושולחן הפעילות בקרוב כבר לא יתאים לגיל שלו.
אנחנו מוחים מול החוסר מקצועיות המשווע של חברה גדולה..נשמח לטיפולכם..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אנחנו מעוניינים לקבל את השולחן שלנו בחזרה ופיצוי על כל עוגמת הנפש והטירטורים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טויס אר אס דרום שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|