אי קבלת החזר כספי או זיכוי באותו יום הקניה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
טויס אר אס מלחה ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/12/11 רכשתי מוצרים בחנות טויס אר אס בקניון מלחה,
המוצרים הם ערכת קריוקי בשווי של 179.99 ש"ח ומכונית פעלולים בשווי של 139.99 ש"ח, שניהם בסכום כולל של 320 ש"ח. לאחר כמה שעות כאשר הבנתי בבית שהרמקול של הקריוקי לא עובד (למרות שבחנות זה כן עבד), החלטתי לחזור לחנות ולהחזיר את המוצרים.
להפתעתי הרבה התאכזבתי לשמוע שמנהל החנות לא היה מוכן לקבל את המוצרים בחזרה, הוא גם לא היה מוכן לתת לי זיכוי, ואי אפשר היה לדבר איתו גם על החזר כספי. למרות ניסינותיי בכל זאת לקבל משהו, מנהל החנות מצידו אמר שלא אכפת לו שאני יתלונן ושבכלל לא מעניין אותו מה אני אגיד זה עדיין לא יעזור לי וטען שזוהי מדיניותה של הרשת.
אני כלקוח מאוכזב מאוד יצאתי מהחנות בהלם מוחלט מהשרות הכוזב!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני כלקוח מבקש זיכוי או החזר כספי בעדיפות ראשונה ובנוסף פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|