|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,ב03/04/12 הגעתי לסניף סינמה בראשון לציון לקנות בטויס אר אס שולחן עם 2 כסאות של פו הדב..לאחר הגעתי הביתה פתחתי את המוצר בכדי להרכיב ולהפתעתי גיליתי שהשולחן סדוק וכך גם הכסאות הצבע ירד מהפינות..פניתי לחברה וכמובן עד היום אף אחד לא לקח אחראיות שלא לדבר על להתנצל..היום הגעתי לסניף והחלפתי את המוצר הפגום..לאחר שהגעתי הביתה גיליתי שוב שהמוצר פגום.הנסיעות עד לראשון והזמן עשו את שלהם אני עייף בכדי לרדוף.מה עושים??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
טויס אר אס דרום שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|