פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להחלפת מוצר נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר קרית עקרון כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 2 ביוני (מוצ"ש) הגעתי לסניף טויס אר אס על מנת להחליף מוצר (בית לגינה) משום שהמוצר לא מצא חן בעיני. הבית לא יציב, עשוי מפלסטיק לא קשיח. לא מתאים לילדים מעל גיל שנתיים. מאחר וקניתי את הבית לשימוש המשפחתון שלי. הגעתי למסקנה שעדיף לקנות בית - גינה חזק יותר. בחנות נאמר לי ביום הקניה שהבית חזק, "חטפו אותו" , לא היו החזרות בכלל וכדומה. הגעתי לחנות במוצ"ש כדי להזדכות על המוצר. ( פתחנו את אריזת המוצר שבוע לאחר הקנייה כי לבעלי לא היה זמן להרכיב את הבית קודם והחזרנו אותו לאחר 9ימים - לא עברו שבועיים וכן לא היה שימוש במוצר)
מנהל הסניף, מר יואל בן לא הסכים לזכות אותי באותו יום. הוא טען שהוא צריך לחקור את היועצים שהתייעצתי איתם ביום הקנייה. הסברתי לו שאני רוצה לסיים עם ההחלפה עוד היום בגלל שעות העבודה שלי. הוא התעקש שלא יחליף. כעסתי מאד והרמתי את קולי לא האמנתי שכך יהיה כי ידוע לי שכשהלקוח לא מרוצה ממוצר הוא יכול להחליפו תוך שבועיים. עברו 9 ימים. כשהגעתי הוא בדיוק זיכה איש צבא. מדוע אותי הוא לא מזכה? שאלתי: מה הבעייה? הוא אמר לבעלי שבגלל שצעקתי עליו הוא לא יזכה אותי היום. הרגשתי כמו ילדה במשפחתון. אחר כך טען שבעלי לא מדבר יפה,מרים ידיים (בעלי "מדבר עם הידיים" אבל בשום פנים ואופן לא מרים ידיים) יש מצלמות בחנות ויש לנו 2 עדים שנתנו פרטים ורוצים להעיד שהשירות שקיבלנו לא הוגן ואפילו מפלה לרעה.
נכון, בהתחלה הרמתי את קולי (ואחר כך התנצלתי ) אני לא מרימה את קולי בדרכ . ההתעקשות של מנהל הסניף גרמה לי עוגמת נפש גדולה מאד.(הייתי על סף התעלפות לפני צאתי והמוכרת האדיבה נתנה לי לשתות (הוא לא נתן לנו שירות הולם במקום לדבר פנים מול פנים הוא עשה סיבובים בחנות ואנחנו אחריו - כמה מביש ! אנשים היו המומים מהאדישות שלו ומחוסר הרצון להסביר מדוע לא רצה להחליף. כשאמרתי לו שאני רוצה לסיים עם זה היום (מוצ"ש) כי קשה לי להגיע באמצע השבוע הוא אמר שהוא צריך לבדוק את העניין. לא ברור איזה עניין. הוא הציע להשאיר את המוצר בחנות ואולי אזדכה מחר. לי ברור דבר אחד :אני לא נכנסת לסניף הזה יותר! גם אנשים ש"חזו" במראה המביש הזה אמרו לו שלא ייכנסו לחנות יותר. אנא העבירו מכתב זה להנהלת החברה. מנסיוני כנותנת שירותים לקהילהה(אני בעלת משפחתון) ידוע לי שיחסי אנוש חשובים ביותר ואת זה אין לבחור. לא נעים לי להגיד אבל הוא נתן לי להרגיש שאני אפס ולכן בסוף הערב הייתי ממש על סף עילפון. עכשיו כשאני כותבת לכם פשוט "התפרקתי" . תודה לכם צוות תלונה (בעבר גם עזרתם לי )
שיהיה שבוע טוב ובשורות טובות
עוגמת נפש סוג הנזק :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה