פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוי נושא התלונה:
יעקובנקו סיגל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
זבוטינסקי אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר רכשתי ליום הולדת של הילדה שלי מכשיר טבלאט מהטויסאראס באשדוד המכשיר היה עושה בעיות במקשים ולפעמים היה הופך מסך שחור או פסים לכמה שעות בלי יכולת להדליק או לכבות לקחתי אותו לסניף באשדוד לפני החגים. אחראית משמרת טיפלה בנושא ואמרה לי שהמכשיר הולך לבדיקה ובמידה והוא צריך תיקון נחליף לך אותו או שתקבלי זיכוי בתאריך 2/11/12 המכשיר חזר מתיקון ואמרו לי ללכת לקחת אותו כמובן שלא הסכמתי לקחת מכשיר מתוקן לאחר ששילמתי על מכשיר חדש התקשרתי לסניף ודיברתי עם מנהלת הסניף שלא הייתה מוכנה להקשיב היא אמרה תילכי לקחת את המכשיר שלך מהתיקון אין פה מה לעשות אני מספיק עשיתי שלקחתי אותו בעצמי ,, והטענה שלה הייתה שאני שקרנית שהעובדת שלה לא אמרה לי דבר כזה שלא יכול להיות ולא מגיע לי כלום היא צרחה עליי ולבסוף דיברתי עם האחראית שאמרה שבמידה והנזק היה חמור היינו מחליפים לך אבל המכשיר תוקן והכל בסדר .. במילים אחרות סיפה הכל . לטיפולכם. המכשיר ניקנה באשדוד אבל אני תושבת אשקלון.
עלבון סוג הנזק :
מכשיר חדש פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה