פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא הוחזר מכשיר שנמסר לתיקון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג. באר-שבע כתובת:
באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/1/2006 רכשתי מכשיר גיים=בוי מסוג GM D5 לבתי.
לצערי מסך המכשיר נשבר ולכן בתאריך 10/2/2006 מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף טויס-אר-אס שבמרכז ביג בבאר-שבע.
נאמר לי שתוך שלושה שבועות יצרו איתי קשר ויתנו לי הצעת מחיר לתיקון המכשיר.
מאז עבר כחודש וחצי !!! המכשיר שמסרתי לא הוחזר ולא יצרו איתי קשר.
אני התקשרתי מספר פעמים ובעלי הגיע לחנות פעם אחת, שאלנו מה קורה עם המכשיר ובכל הפעמים הבטיחו שיחזרו אלי עם תשובה אך לא עשו זאת !!!

המכשיר לא הוחזר אלי סוג הנזק :
או שיתנו הצעת מחיר לתיקון או שיחזירו לי את המכשירה פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
לילך אטלי מנהלת מכירות שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצונה של הלקוחה.
תגובה:
ניתן לאמת מול הלקוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה