פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית רולייר-בליידס פגומים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ילדי טהרן 3 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.7.13 רכשתי בחנות טוייס-אר-אס סניף ראשון לציון רולייר-בליידס לבתי בת ה-9, לאחר התייעצות מקצועית עם האחראי על מחלקת הספורט (היות ולי אין שום ידע בכל הנוגע ל רולייר-בליידס) רכשתי רולייר-בליידס של חברת EVO ומגנים מתאימים. וכמו כן כיוונון הרולייר-בליידס למידה המתאימה נעשה בסניף ע"י העובד.
במשך חודש שלם בתי מנסה לגלוש על הרולייר-בליידס אך ללא הצלחה, והיא חוותה אינסוף נפילות קשות ופגיעות כואבות בגופה, פעמיים מן הנפילות היו על עצם הזנב שבגללם לא יכלה בתי לשבת כמה ימים, לאחר תיסכול פחד וחרדה מן רולייר-בליידס החליטה בתי כי איננה מעוניינת לגלוש על ה- הרולייר-בליידס יותר.
ב- 8.9.13 קולגה שלי בחן את הרולייר-בליידס ולתדהמתי מסתבר לי כי קבלתי רולייר-בליידס שכללו שתי נעליים ימניות, ובנוסף לכך בגלל ששתי הנעליים הינם ימניות המוכר בסניף כיוונן את הרולייר-בליידס במידה אחת יותר ממה שהיה צריך בכדי שהרגל השמאלית תצליח להכנס לנעל ימנית.
בתאריך ה- 19.9.13 חזרתי לסניף טוייס-אר-אס בראשון לציון עם הרולייר-בליידס וסיפרתי לאחראית המשמרת בשם יוליה את שעברתי , אך לתדהמתי נתקלתי בכתף קרה מצידה, ואפילו בחוצפתה האשימה אותי בכך שלא שמתי לב ששתי הנעליים ימניות. (במקום התנצלות על עוגמת הנפש שנגרמה לי בגלל חוסר המקצועיות של עובד מחלקת הספורט הפכתי לאשם בנפילות ובחבלות של בתי)
בקשתי להתלונן ולדבר עם מנהלת החנות (בשם הניה) אך כיוון שהייתה בחופש נאמר לי להשאיר את הרולייר-בליידס ומנהלת החנות תחזור אליי טלפונית.
בתאריך ה- 22.9.13 חזרה אליי יוליה טלפונית ואמרה לי כי מנהלת החנות החליטה להחליף לי את הנעל הימנית בנעל שמאלית אחרת משומשת (הייתי המום מן הפתרון שרשת מכובדת כמו טוייס-אר-אס מציעה) כמובן שהפתרון שהציע לי לא היה מקובל עליי ולכן דרשתי לדבר עם מנהלת החנות אך היא אמרה לי שזו החלטת מנהלת החנות וכי מנהלת החנות איננה מעוניינת לשוחח איתי.
הייתי פגוע ומתוסכל מהיחס המזלזל היות ורכשתי מוצר שלצערי נחשב מוצר פגום שגרם לי ולבתי עוגמת נפש רבה שנמשכה חודש שלם שבסופה בתי איבדה עניין בגלישה על רולייר-בליידס. כל עוגמת הנפש שלנו נגרמה בגלל חוסר המקצועיות של עובד הסניף ולמרות כל זאת אף אחד מעובדי הסניף לא טרח להתנצל על הסבל שעברתי ואפילו הניה מנהלת החנות סירבה לשוחח איתי.
מייד בתאריך 22.9.13 התקשרתי לשירות הלקוחות של טוייס-אר-אס וסיפרתי את כל שעבר עליי ונאמר לי שיחזור אליי נציג הרשת תוך 72 שעות, אך כיוון שלא חזרו אליי התקשרתי שוב ב- 30.9.13 ושוב נאמר לי שיחזרו במהירות האפשרית אך עדיין אף נציג שירות של הרשת לא חזר אליי טלפונית.
אני לקוח שקונה באופן קבוע בסניפי טוייס-אר-אס ותמיד מקבל תמיד יחס מקצועי מאנשי הרשת אך כעת אני מרגיש פגוע הן מהיחס והן ממקצועיות וכמובן שהפתרון של קבלת נעל שמאלית משומשת הינו פתרון שלא הייתי מצפה לקבל מרשת מכובדת כמו טוייס-אר-אס משתי סיבות:
1. אין סיבה שלקוח ששילם עבור מוצר חדש יקבל מוצר משומש , לא הייתי מצפה לשמוע על פתרון כזה מרשת מכובדת כמו טוייס-אר-אס.
2. מה גם שבכל מה שנוגע לרולייר-בליידס הרגל מעצבת את הנעל ולכן באם השתמשו בנעל אזי הנעל מעוצבת עבור רגל אחרת.


כמובן בעקבות כל עוגמת הנפש והכאב שחוותה בתי, היא איננה מוכנה לשמוע על רולייר-בליידס לכן אבקש זיכויי כספי. וכמו כן הייתי מצפה מעובדות הסניף ובטח ממנהלת הסניף יותר רגישות ויותר יחס אנושי כלפי לקוח שחווה עוגמת נפש כפי שאני חוויתי.





בכבוד רב
**** *****
טל 054-**********
כספי סוג הנזק :
זיכויי כספי פתרון נדרש :

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה