פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס דרום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר גיים-בוי שנמסר לתיקון ולא הוחזר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פרץ סמולנסקין 7 באר-שבע כתובת:
באר-שבע, מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/1/2006 רכשתי מכשיר גיים=בוי מסוג GM D5 לבתי.
לצערי מסך המכשיר נשבר ולכן בתאריך 10/2/2006 מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף טויס-אר-אס שבמרכז ביג בבאר-שבע.
נאמר לי שתוך שלושה שבועות יצרו איתי קשר ויתנו לי הצעת מחיר לתיקון המכשיר.
ב-26/3/2006 , לאחר שעבר כחודש וחצי !!! המכשיר שמסרתי לא הוחזר ולא יצרו איתי קשר.
התקשרתי מספר פעמים ובעלי הגיע לחנות פעם אחת, שאלנו מה קורה עם המכשיר ובכל הפעמים הבטיחו שיחזרו אלי עם תשובה אך לא עשו זאת !!!
ב-26/3/2006 כתבתי תלונה מס' 8076 באתר זה ואז חזרה אלי נציגה מטויס אר אס ואמרה שהיא תדאג שיצרו איתי קשר. לאחר מכן יצר איתי קשר נציג של סקאל, מסר לי מה תהיה העלות המשוערת של התיקון ושאל אם אני מעונינת לתקן. עניתי לו שכן, הוא אמר שיצרו איתי קשר בעוד כשבוע ומאז אף אחד לא יצר איתי קשר. כמובן שגם המכשיר שמסרתי לתיקון מעולם לא הוחזר.
ב-30/4/2006 קיבלתי תגובה לתלונה מס' 8076 שבאתרכם : נציגת טויס אר אס רשמה " טופל לשביעות רצון הלקוחה" , מה שלא היה ולא נברא

טויס אר אס דרום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה