פרטי התלונה

תלונות אגמים

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה בבית מלון שנהרסה נושא התלונה:
נח פטריק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ישרוטל אגמים, רח' קאמפן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/9/09 יצאנו אני ובן זוגי לחופשה בת חמישה ימים במלון אגמים אילת. אציין שהזמנו את החופשה במלון אגמים למרות המחיר הלא זול עקב המלצות שקיבלנו מחברים ומכרים שתיארו בפנינו את החדרים על המיים כחוויה יוצאת דופן. שילמנו ממיטב כספנו וחיכינו לחופשה זו לאחר שנה לא קלה.
ההזמנה לחופשה בוצעה דרך רשת מלונות ישרוטל וכללה אף טיסות אילת הלוך ושוב.
הגענו למלון ביום ראשון 13/9 ולאחר המתנה ממשוכת לצאק אין קיבלנו את החדר המרשים והיפיפה. בתחילה התלבטנו האם לכלול גם ארוחות ערב או לצאת לאכול באילת. לאחר מחשבה ורצון לנוח החלטנו לאכול במלון ורכשנו כרטיסיה לחדר אוכל במחיר של 116 ש"ח לאדם לכול ארוחת ערב.
ביום השלישי לאחר יומיים של שקט לאחר ארוחת בוקר החל אילן להרגיש לא טוב חולשה רבה שלוותה בכאבי בטן, התכווצויות, חום, שלשולים רבים ובהמשך הקאות וקשיי נשימה וחוסר יכולת לעמוד על הרגליים.. בתחילה לקחתי מונית לבית מרקחת על מנת לרכוש משככי כאבים וכדורים להקלה על כאבי בטן. עם החמרת המצב בשעת ערב כבר הזמנו מונית ונסענו לבית החולים יוספטל. שם לאחר בדיקה בחדר מיון אובחן כי אילן סובל מדלקת מעיים כתוצאה מקלקול קיבה. אושפז במיון קיבל נוזלים לתוך הוריד עם תרופות שונות.
במהלך שהותנו הלא נעימה בחדר מיון זיהינו עוד אורחים ממלון אגמים שסבלו מאותם תסמינים. הרופא ששהה במקום החל לשאול בקול מי מאיתנו מתארח במלון אגמים ויותר מארבעה הרימו את ידם. אז הבנו שיש בעיה שנובעת מהמזון שהוגש במלון, מה גם שלא אכלנו בחוץ.
לאחר מספר שעות שוחררנו חזרה למלון על מרשם לתרופות ובקשה מפרשת לנוח ולשתות הרבה.
חזרנו למלון לאחר יום מתיש ומעייף וגם הלילה עבר בחוסר שינה ובמרוץ לשירותים בכול חצי שעה.
עוד בחזרתנו למלון יידענו את הקבלה במתרחש ובמספר האורחים שלקו בקלקול קיבה. בבוקר כשהבנו שאילן יצטרך לשכב כול היום בחדר בצום ובחוסר מעש הבנו שהחופשה הסתיימה לה ופנינו למנהלת יחסי הציבור של המלון שתסייע לנו להקדים את הטיסה חזרה הבייתה לתל אביב. מיותר לציין את אכזבתנו ותחושת התסכול מכך שבמקום לנוח ולהנות מחופש רגעוה ואוכל טוב אכלנו אוכל מקולקל.
הסתבר שבית החולים העביר תלונה למשרד הבריאות שהחל בחקירה במלון ותחקר אותנו ואנשים נוספים שלקו בקלקול קיבה ואת בני זוגם.
דיי התאכזבנו מכך שאף נציג מבית המלון לא חשב לרגע לפנות אלינו ולהציע חלופה או פיצוי... בצאק האוט עוד נדרשנו לשלם בעבור הארוחות במלון שמחלקם בכלל לא נהננו וממה שכן חטפנו קלקול קיבה.
מעבר לעוגמת הנפש ולאכזבה שדווקא בחופשה לה חיכינו זמן רב נאלצנו לנסוע מספר פעמים במוניות לבית מרקחת בעיר ולרכוש תרופות ומים מינרלים.
הטיסה הוקדמה לרביעי בבוקר מאילת לשדה התעופה בן גוריון ולא לשדה דב שקרוב לביתנו וגם משם לקחנו מונית שעלתה לנו לא מע כסףט.. חזרנו הבייתה מתוסכלים ומאוכזבים ומכך שאף נציג מרשת ישרוטל לא פנה אלינו עד כתיבת שורות אלו לשאול לבריאותו של אילן או לחשוב על פיצוי לאותה חופשה אומללה.
חזרנו לביתנו ואילן עדיין נמצא בבית לוקח כדורים ולאט לאט מרגיש הרבה יותר טוב.
אנו נמצאים בקשר עם אותם אורחים נוספים שחלו ומתייעצים כל אחד עם עורך דינו להמשך התהליך.
מאוד עצוב ומצער לחלות דווקא בחופשה במלון שנחשב מהיוקרתיים בארץ. החופשה הסתיימה לה מוקדם רב מהמתוכנן ונותרנו עם חור בכיס ובמקום חדר על המים, חדר אמבטיה בבית.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אגמים שירות לקוחות

, תגובה:
ישרוטל שם ותפקיד:
שלום , תגובה:
קיבלנו את פנייתכם בנוגע לשהייתו האחרונה של מר פטריק במלון ישרוטל אגמים.
אנו נבדוק את הפרטים ונשוב אליכם ואל מר פטריק עם התייחסות כתובה.

בברכת גמר חתימה טובה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה