פרטי התלונה

תלונות אגמים

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי עגמת נפש ויחס מזלזל בעת הינתן תלונה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל אגמים, רח' קאמפן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
משנת 2007 אשתי ואני דואגים לפקוד את מלון אגמים, לעיתים פעם או פעמיים במהלך שנה עד השנה הזו
מתוך הפעמים שהיינו במלון, פעמיים לא היינו מרוצים, לא קיבלנו תמורה עבור הכסף ששילמנו, התלוננו, וקיבלנו פיצוי שהלם את העגמה המשכנו להגיע, נהננו מאוד, אף הצטרפנו למועדון חוג השמש.
הסיבה שאני פונה אליכם היא כיוון שאני מרגיש שלא קיבלתי מענה הוגן והולם כפי שאפרט עוד בהמשך.
השנה, החלטנו להרחיב את חבילת הנופש שאנו לוקחים בד"כ, ובמקום 4 ימים לקחנו 5 ימים. בתאריך שבין ה-25-29 לאוגוסט.
מכאן, אני רוצה לתאר את הדברים לפי סדר התרחשותם בכדי לשמור על רצף ודיוק מרבי:

א. הגענו למלון, אחרי נסיעה ארוכה, שחררנו את הבנות בחדר להסתובב ולהשתובב. תוך כדי אנו רואים שהקטנה (בת שנה) מכניסה משהו לפה, הופתענו לראות שמדובר בגללים של שיערות. אגב, כאלו היו גם מפוזרים מסביב למיטה בעיקר ליד הטלפון כאילו מישהו ניקה שם מסרק, עם עוד פירורים של אוכל או עוגייה או מה שזה לא היה. ובעצם השיחה הראשונה שלנו למרכז שירות לאורח הייתה לשלוח מישהו עם שואב אבק שיגיע לנקות מחדש את רצפת החדר כשיש בנות קטנות זה לא "בריא" שיהיו שאריות כאלו או אחרות לא של גללי שיער ושאר ירקות. חדרן הגיע, שאב, והסתיים סיפור זה.
ב. אחרי כמה דקות רצינו להיכנס לבריכה, לא היה אפשרי כיוון שדלת הזכוכית הייתה נעולה, ולא ניתן היה לפתוח כי המפתח היה שבור בפנים. ככל הנראה אורח קודם, אך לא הגיוני שאף אחד מהחדרנים שמכינים את החדר לא ראה זאת. פנינו שוב למרכז שירות לאורח, שאמרו שוב שישלחו מישהו לתקן את העניין. הגיע בחור נחמד, החליף צילינדר וגם סיפור זה היה כבר מאחורינו.
ג. יצאנו למרפסת עם הבנות, ומיד החזרנו אותן חזרה לחדר. המרפסת הייתה מלוכלכת, וכללה את הדברים הבאים:
a. כוסות חד פעמיים מלוכלכים זרוקים (כאלו שלוקחים מהצ'יל אאוט בר)
b. עוגיות מרוחות על הרצפה
c. שאריות אוכל לא ברור
d. מגבונים מלוכלכים ועוד
הגיעה חדרנית, שבעצמה הייתה די בהלם מכמות הזבל בחדר שלכאורה אמור להיות מוכן ללקוח, צילמה את המראות באמצעות הטלפון החכם שלה, לדבריה במטרה להראות למפקחת או איך שהיא לא קראה לה (לא זוכר). גם אני כמובן צילמתי כי כבר אז ידעתי שעל זה אי אפשר לעבור.
הגיעו עוד 2 חדרניות, אנחנו לבינתיים היינו בחדר, הן ניקו את המרפסת והוציאו משם שקית זבל מלאה (!) שאתה הייתי אמור כביכול לחיות אם לא הייתי מתלונן.
ד. תוך כדי, החלטתי להכין לעצמי קפה אחרי הנסיעה, ואני מגלה (בדומה לנופש של 2010) שכוסות הקפה מטונפים עם כתמים של קפה וכפיות חד פעמיות בפנים. לשמחתי החדרנית נכחה בחדר וראתה בעצמה, אני חושב שהיא קצת הייתה נבוכה מכמות הליקויים ולקחה מהר את כוסות החרסינה הלבנות לשטיפה במקלחת.
ה. באותם הרגעים אשתי (בהריון) ביקשה שאמזוג לה מים, יש 2 כוסות זכוכית שנועדו לזה, אחד מהם היה נקי, אך מה לעשות נפלתי דווקא על זה שאינו נקי. הכוס הכילה בתוכה חומר נוזלי סמיך ועכור, שאין צורך לתאר לך מה זה עושה לאשה בהריון. היותר מטריד הוא מה היה קורה לו אחת הבנות הייתה לוקחת לשתות ללא אבחנה... שוב קראנו לחדרניות, כאן כבר צלצלו אלינו מההנהלה התנצלו והבטיחו לחזור עם ממצאים (לא ברור לי אילו ממצאים הרי לא ביקשתי בדיקת מעבדה...) מכל מקום אף אחד לא חזר אלא רק אמרו שנפוצה ב-15% מערך היום שזה מעט יותר מ- 100 ₪. פשוט בדיחה מעליבה ולועגת. נו מילא.
ו. הגיעה שעת לילה, על אף שאמרנו שאנו מגיעים עם ילדה ותינוקת, לא זכרו לשים מראש שמיכה וכרית. לכן בסביבות 22:00 ביקשנו תוספת של שמיכה וכרית. עד לשעה 22:30 לא הגיע אף אחד וצלצלנו פעמיים (!). בבוקר לפתע אנו רואים ליד הטלוויזיה אך ברצפה מונחים כרית ושמיכה מקופלים. מסתבר, שחדרן תקתק בדלת, וכשראה שלא ענינו החליט להיכנס, וכשראה אותנו ישנים הניח למרגלותינו את מה שביקשנו. מבחינת המלון העובד פעל כשורה. מבחינתי ממש לא!. אין שום אישור לשום חדרן להיכנס לחדר כשאני שם ישן. החדרן יכל לבקש ממרכז שירות לאורח לצלצל אלינו לחדר. מוטב היה לו היו מעירים אותנו ולא נותנים למישהו להיכנס לחדר כשאנו ישנים עם 2 בנות קטנות מבלי שנדע בכלל מי מסתובב לנו בחדר. בעיני זה חמור ביותר. ואם החדרן היה מסוכן? ואם היה משאיר את הדלת פתוחה בטעות? ומקרים כאלו כבר קרו..
ז. היום השני בלילה שבינו לבין השלישי תקלה במערכת אזעקת האש שנמשכה כחצי שעה העירה באמצע הלילה את הבנות ואותנו, הקטנות די נבהלו מרעש האזעקה לקח לנו עד 2:00 בערך להרדימן שוב. לפתע בשעה 03:00 אנו שומעים תקתוק בדלת, הדלת נפתחת, ומישהו אומר "שלום אני מהאבטחה איבדתם ילדה?!" אני לא צריך לתאר בפניך את הפחד שתקף אותנו באותו הרגע, כולנו קמנו כולל הבנות כך אגב גילינו שלא איבדנו אף ילדה. מצד אחד כל הכבוד לבחור, מצד שני, למה להיכנס? למה לפתוח דלת? לא מספיק לתקתק? אז המאבטח אמר שהדלת הייתה פתוחה. זה כמובן לא נכון כיוון שמהסיבה שיש לנו בנות קטנות שיש לנו אחריות עליהן בכל לילה אנו מוודאים שהדלת סגורה, מה גם שהמזגן עבד יפה כל הלילה, ולו הדלת הייתה פתוחה מן הסתם המזגן לא היה עובד, והיינו קמים מהטמפרטורה בחדר.. לא אמין, מאכזב, ודי חודר לפרטיות בפעם השנייה במהלך החופשה! הלילה הלא נעים הזה העיב על כל היום השלישי, אנחנו והבנות היינו עייפים מחוסר שינה וכך נהרס לו עוד יום.
ח. ביום לפני האחרון לשהייתנו, בערב אשתי קראה לחדרן לעשות שאיבה בחדר כי התינוקת שפכה סוכריות, ואמרה שזה זמן טוב כי בדיוק אנו יוצאים. כשחזרנו, הופתענו לגלות שמכשיר מייבש השיער החדש של אשתי שבור ומפורק לחלקים בשידה ליד הטלוויזיה. ככל הנראה נפל לאותו חדרן, אך הלה לא דיווח על כך. זהו נזק ממשי של כ-485 ₪ שלא תרם להרגשה שלנו הטובה. דיווחנו, בחורה בשם מיכל חזרה לאשתי, ואשתי מתארת שבאופן לועג היא אמרה לה "טוב כמה עולה פאן כזה?" אני חושב שמדובר בגישה מאוד בעייתית, אנחנו מאוד לא מקבצי נדבות, משתכרים ברוך השם די טוב, ולא צריכים טובות של אף אחד, ואם מיכל תרצה נרכוש עבורה כמה וכמה מכשירים כאלו. אך באופן חד משמעי, אהיה עשיר ככל שאהיה, בכל פעם שאקבל שירות לא טוב, או תמורה לא נאותה לכסף ששילמתי, אני אכתוב, אתלונן, ואציף מעלה, וכן במקרים שאני חושב שמגיע לי גם אדרוש פיצוי.

העברתי את המכתב של אשתי לאביבית ולמנהל המלון ולמנכ"ל הרשת, הפיצוי שהוצע לי ואני מתבייש לומר הוא 250 ₪ השתתפות על הנזק של מייבש השיער
אני מאמין שתפקיד לקוח הוא לדאוג שיהיה תשלום מיידי, ללא עיכובים, וללא בעיות, ותפקיד נותן השירות הוא לתת את השירות כמוסכם בין הצדדים, ובמידה וישנם סייגים או פערים בין הציפיות, צריך לפצות
כספי, אי תמורה לתשלום סוג הנזק :
פיצוי מלא פתרון נדרש :

אגמים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה