פרטי התלונה

תלונות אגמים

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שיקרי של מנהלת יחסי ציבור- המשך תלונה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות תלונתי הראשונה על מלון אגבים שבאלת קיבלתי את התגובה ממנהלת יחסי ציבור של אגמים.

בידי הוכחה לקח שמגיע לנו את ההטבה של ירח דבש בביתצ המלוןץ
אנוחנו היינו בחופשה של 3 לילות ולא שני לילות כמו שמנהלת יחסי ציבור אמרה פשוט החליפו לנו מלון המלון שייך לאותה רשת "ישרוטל".
אף אחד לא אסביר לנו את התנאים שלנו חוץ מהפקידה מהספה ולכן ניגשנו למנהלת יחסי ציבור שבאגמים והיא בביטחון מלא אמרה שלא מגיע לנו ההטבה למרות שידענו שמגיע לנו ובכול זאת היא לא שלחה לנו ליד את ההטבות ועוד ביקשה מאיתו תשלום להטבה וסירבנו כי זה היה זהה למחיר ההטבה.

רק שסיימנו את הטיפול מחסור בררה ששילמנו כי רצינו ירח דבש מושלם אז התפנקנו על חשבוננו ולמרות ששילמנו למלון ואמרנו להם בפרוט שזה ירח דבש, הם עדיין לעגו לנו.
מזמן שישבתי בחדר במלון ודיברתי עם מנהל המלון אני שמעתי בחורה שכנראה היא מיחסי הציבור מצודדת ואומרת לו מה לומר ולמרות זאת לא רציתי לבייש אותו אבל כבר נגרם פו חוסר הגינות ורשלנות מצידם עם כול החוצפה לרמות לקוח שבא לנפש בשמחה של פעם בחיים.
אני מצטערת שהגענו למצב של חוסר אמון במקום עם מכתב תגובה שיקרי.
רק החלק העליון נראה אמיתי שבו מנהלת יחסי ציבוא אמרה בדיוק מה שהיא אמרה שבאנו לקבל את ההטבה והיא סרבה .
אני לא באתי לשתוק על שום דבר כי פה נעשה דבר משפיל ביותר מצד מנהלת יחסי ציבור.
המכתב שנלח אלינו לחדר במלון לאחר שהיא אמרה שלא מגיע לנו נמצא אצלי ביד ובו רשום ש"מכתב זה מהווה אישור לקבלת ההטבה מאת אדי פינטו מהל המלון".

רמאות שכזאת לא תעבור משתיקה.
גם אני עובדת חברה גדולה "רכבת ישראל" ובכול תקופת עבודתי תמיד אמרתי ללקוח שהוא צודקת ולא ניסיתי לרגע להיות צודקת כי הם משלמים ומצפים לטיפת עגינות .

טיפולכם המהיר ישייא מאוד.

בכבוד רב

זהבה אלמליח
עלבון סוג הנזק :

אגמים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה