פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נדנדה מבית פישר פרייס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שלוש שנים רכשתי נדנדה מבית פישר פרייס בטויס אר אס בק"ש בכ- 850 ש"ח, השתמשתי בה כשנה ואיחסנתי עד לפני כחודשיים שהוצאתי אותה לשימוש ואז שמתי לב שהמנגינות קצת נתקעות והאופציה של הנידנוד נחלשה, אחרי כמה ימים אופציית הנגינה לא עבדה בכלל. פניתי לטויס אר אס והם הפנו אותי לנציג של היבואן- פישר פרייס והוא שוב החזיר אותי לטויס אר אס למסור לשרות דרכם את הנדנדה. שלחתי לתיקון ואחרי שבועיים בערך צילצל הסוכן של פישר פרייס ואמר שיש קורוזיה "כי השארתי סוללות" אמרתי לו שלא היו סוללות בנדנדה בזמן שאופסנה והוא אמר שיכול להיות שבזמן שהשתמשתי בה נגרם קורוזיה (???) אבל הוא יטפל בזה ויעדכן אותי, אחרי כמה ימים נקראתי לסניף טויס אר אס לקחת את הנדנדה שלא תקונה כששאלתי למה קיבלתי תשובות רבות כגון- "אפילו לטלויזיה יש רק שנה אחריות" "הדגם הזה כבר לא נמכר כאן" (וזו בעיה שלי?!) "תפני שוב לסוכן של פישר פרייס הוא ינסה למצוא לך מנגנון כזה".
לו רציתי נדנדה בשקל ועשרה והשוק מלא כאלה הייתי קונה רציתי צעצוע עם אחריות מבית טוב וזה לא בדיוק מה שקיבלתי. חברותיי קנו נדנדות וטרמפולינות הרבה פחות יקרות ואצלן זה עדיין עובד, נדנדה לא קונים לכל ילד זה משהו שאמור לעבור לפחות בין שני ילדים... ואם אין שרות ואחריות או שמוצר יורד מהמדף תוך פרק זמן קצר לא ראוי לידע את הלקוח לפני כן שיחליט האם להשקיע או לא? כנראה שבמעמד התשלום אני לקוחה טובה של טויס אר אס אח"כ אני סתם כדור שנזרק מהספק ליבואן מבלי שאף אחד מהם יקח אחריות. באחת הפעמים שנכנסתי לד"ר בייבי בק"ש הייתי עדה לכך שמישהי שרכשה טרמפולינה פשוטה של 199 ש"ח משם הגיעה לקחת אותה לאחר שתיקנו אותה והחליפו לה חלקים לחדשים מבלי להוסיף אגורה רק ששם בהחלט לוקחים אחריות ומטפלים גם בדברים שנרכשו בתקופת זמן הרבה יותר רחוקה, ובטויס אר אס לא רק שלא תיקנו למרות שהודעתי שאשלם אם צריך גם החזירו לי את הנדנדה במצב גרוע היא הוחזרה אלי מפורקת ומלוכלכת.
כספי, עוגמת נפש, וביזבוז זמן סוג הנזק :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה