פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל , חוסר כבוד והתנהגות לא מתקבלת על הדעת של קופאית נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמאיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 12.03.11 נכנסתי לסניף טויס אר אס בכרמיאל במטרה לקנות משחק לבן שלי. ידוע לי שהרבה פעמים יש משחקים נחמדים ובמחירים נוחים בקו הקופות. חשוב לי לציין שמספר פעמים רכשתי משחקים בקו הקופות לאחר קנייה מסוימת בחנות, אך תמיד שאלתי אם רכישת המשחק מחייבת קנייה בחנות ותמיד אמרו לי שלא. גם היום רציתי לרכוש משחק, אך לפני כן שאלתי אם יש צורך לקנות משהו, המוכרת אמרה שאפילו מסטיק זה בסדר. נעמדתי בקופה וראיתי תוף נחמד והבן שלי רצה את התוף. שאלתי את מחירו, נאמר לי שהוא עולה 10 שקלים, לקחתי את התוף וכבר לא היה צורך בקנייה של משהו נוסף. כאשר הגיעה תורי, המוכרת נזכרה להגיד לי שגם קניית התוף ב 10 שקלים מותנה בקנייה של אחד ממוצרי החנות ואמרה לי בצורת ציווי "אז קחי מסטיק". אמרתי שאני לא רוצה מסטיק ושאין שום מקום בחנות שמציין שזה מותנה בקנייה, כמו כן גם לגבי מבצעים אחרים לא כתוב בשום מקום שזה מחייב קנייה. שאלתי איפה זה כתוב והיא בצורה מזלזלת ענתה לי שהיא זאת שאומרת לי. בקשתי לראות מנהל, היא הרימה את קולה ובזלזול אמרה שהמנהל לא נמצא. היא העיפה את החפצים שאני הנחתי והתרחקה מהקופה. לאחר כמה רגעים חזרה והמשיכה לדבר בצורה מזלזלת וטון מאיים. שאלתי אותה אם היא מאיימת, אז היא צעקה ואמרה "כן אני מאיימת, מה תעשי לי?" אמרתי שאם זה איום אני מזמינה משטרה, היא צרחה שאזמין משטרה ועזבה בעצבים את הקופה, שדרך אגב לא רק אני הייתי בקופה, היו עוד לקוחות רבים! המתנתי בסבלנות שאחראית המשמרת תתפנה, כשהיא חזרה הסברתי לה מה קרה וגם היא נסתה להגיד לי שאם זה מה שהיא אומרת שזה מספיק. אמרתי שזה לא מקובל עלי ואם לא מצויין בשום מקום שזה הנוהל, מבחינתי אנ מבקשת לרכוש את המוצרים בתנאים שנאמרו לי. בחוסר חשק והממשך טיפול והתנהלות מזלזלת, אחראית משמרת עשתה חשבון, אכן בתנאים שנאמרו לי בהתחלה. כאשר מיד אחרי מישהי שאלה מה המחיר של התוף, היא ענתה "10 שקלים בקנייה של אחד ממוצרי החנות". הבהרתי לבחורה שאם זה היה נאמר באותה צורה כשאני שאלתי זה היה פותר את כל הבלגאן ואי הנעימות שנגרמה לי ולא בצורת "כי אני אמרתי לך". כאשר בסוף הקנייה בקשתי את פרטי הקופאית שדברה בחוסר כבוד והתנהגה בזלזול, אחראית משמשרת סרבה לתת לי את פרטיה.חשוב לי לציין שהיו לקוחות שעמדו בקופה ממול ופשוט נדהמו מצורת ההתנהגות של הקופאית ואף גברת אחת שאלה אותי למה לא הזמנתי משטרה ואדון אחר שאל את האחראית למה הבחורה (הקופאית) מרשה לעצמה לזרוק את החפצים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקולכם פתרון נדרש :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה