פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף ינואר קנינו ליום הולדת של ילד םפינה עם שלט רחוק השתמשנו פעם אחת בבריחה,אחרי שימוש גם הוצאנו את סוללות כמו שהיה כתוב בהוראות שימוש של ספינה.אחרי שלושה חודשים השתמשנו פעם שניה,אבל אחרי 5 דקות היא הפסיקה לעבוד.חשבנו שזה סוללות,החלפתי את כל הסוללות של ספינה ושל שלט,אבל זה לא עזר.הספינה עדין עם עריזה מקורית כמו חדשה,בגלל שהשתמשנו רק פעמיים.
בנו לסניף של טוייס אר אס תל-חנן,ובקשנו תיקון או החלפה .המנהלת אמרה שאחריות רק ל 3 חודשים ראשונים.אמרתי שספינה שעולה בערך 200 ש"ח לא צריכה להיות חד פעמית.המנהלת סניף אמרה שאני יכול להתקשר לשירות לקוחות.כשהתקשדתי לשירות לקוחות אמרו לי שרשמו את הפניה ויחזרו אלי עם
תשובה תוך 72שעות,אבל אף אחת לא חזר.חבל שרשת כזאת מתנהגת כך,ומוכרת צעצוים חד פעמימים במכירים גבוהים .
כספי סוג הנזק :
הלפת מוצר או תיקון ע"י רשת פתרון נדרש :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה