פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהלת הסניף אסתי נושא התלונה:
ברגר רונן שם/כינוי:
‏שבת ‏17 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
קיבלתי מתנה לילדה שלי מהסבא ,אורגן לפני כחודש+ ,האורגן עבד כשבוע ולאחר מכן הוא התחיל לעבוד לסרוגין(פעם הדלקה עוזרת ופעם לא) הגעתי אתמול לטויס אר אס בגרנד קניון בחיפה לבקש ליתקנו לי את האורגן למרות שלא היתה לי חשבונית. פה תחילה הבעיה שלי עם מנהלת הסניף בחורה כנראה בשם אסתי.
אסתי הדליקה את המכשיר וראתה שהוא לא עובד,היא אמרה שכנראה הסוללה חלשה, למרות שכבר אמרתי לה שהחלפתי סוללה והמכשיר פעם עובד ופעם לא, אסתי החליפה את הסוללה והמכשיר חזר לעבודה(יש להזכיר היא היא פנתה אלי בזילזול ואמרה "לך תלמד להחליף סוללה"),למרות שידעתי שזאת לא הבעיה הבנתי שהמנהלת ממש לא נחמדה והחלטתי לעזוב, לאחר כ10 דקות בו הייתי כבר ברכב חזרה הביתה ,כצפוי האורגן הספיק שוב לעבוד,חזרתי שוב פעם לחנות להראות לה שהיא לא עובד, העובדת התחילה לדבר אלי בזלזול ולהגיד שהיא לא יודעת מה עשיתי ב10 דקות האילו ושאני הרסתי את האורגן עכשיו, ושאני משקר,הסתובבה והמשיכה להתעסק בדברים אחרים, אמרתי לה שכל מה שאני רוצה זה את אותו האורגן מתוקן לילדה שלי ועצוב מאוד שהיא חושבת שאני הורס אורגן בשווה של כ100 שקלים וקוראת לי שקרן.
בסופו של דבר מנהלת אחרת בחנות שראתה את היחס המזלזל שלה ניסתה לעזור לי ואמרה שהיא תחפש את הקבלה במחשב שלהם והם יתנו לי אורגן אחר,הייתי צריך להתקשר לאבא של אישתי כדי לבקש את מספר הכרטיס שלו למרות שזאת הייתה מתנה,הבעיה שבדיוק היתה החלפת משמרות והבחורה אמרה שהיא לא מוצאת את החיוב והיתה חייבת ללכת הביתה.
בסופו של דבר קניתי עוד אורגן חדש שעלה כ150 שקל בחנות כיוון שהבטחתי לילדה שאני חוזר עם אורגן עובד.

היחס של המנהלת בחנות היה מזלזל ברמה שעוד לא פגשתי, חבל מאוד שיש לכם עובדים כאילו והם עוד המנהלים, מדובר בסך הכל באורגן פשוט שלא לזלזול בייצור, אני בטוח שיש הרבה בעיות במוצרים פשוטים מתוצרת סין, ואני חושב שמגיע יחס קצת יותר הוגן (לפחות כפי שהמהלת השניה התנהגה וניסתה לעזור)
ובטוח שלא לקרוא לי שקרן שהיא אפילו לא מכירה אותי.

בברכה
רונן
עלבון סוג הנזק :
להבהיר למנהלת שלא מתנהגים ככה, וכרגע יש לי 2 אורגנים שאחד לא עובד בבית אם ניתן לעזור אשמח פתרון נדרש :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה