פרטי התלונה

תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית כתובת:
נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה נולד האוצר הקטן שלנו לאחר הרבה שנים של המתנה, כשהיה בן 5 חודשים
רכשו עבורו סבתא וסבא בימבה 4 מצבים של BRUIN בסניף טויס אר אס נצרת עלית שם הם מתגוררים, למרות שעדיין היה ממש קטן ולא יכל להשתמש בה.
טסנו לחו"ל מסיבות שלא נפרט, חזרנו והבימבה הייתה לה במחסן ושכחנו לגמרי מקיומה.
(נכון זה לא בסדר ששכחנו אבל מה לעשות יש דברים יותר חשובים אבל העובדה היא שהבימבה
לא הייתה בשימוש זה ראתה גם האחראית משמרת בסניף).
לפני כשבועיים פניתי לשרות הלקוחות של החברה הסברתי לנציג שענה כי הבימבה נרכשה לפני כ7 חודשים ולא היתה בשימוש.
עוד הוספתי כי יש לנו את קבלת הקנייה וגם את הקרטון וכי הבימבה ארוזה בתוכו. ושאלתי אם יש אפשרות להחליף את המוצר ולקבל מוצר אחר שווה ערך.
הנציג אמר לי שהוא חושב שלא צריכה להיות בעיה במידה ויש לי את קבלת הרכישה, אבל אמר לי ליצור קשר טלפוני עם הסניף ולוודא איתם.
זה מה שעשיתי חייגתי לסניף ענה לי אחד המוכרים הסברתי את עצמי שוב,הוא אמר לי "רגע אני
יעביר אותך למנהלת שלי" וזה אחרי שכבר סיפרתי לו את כל הסיפור.
הסברתי את עצמי בפעם השלישית לרווית המנהלת, והיא אמרה לי לבוא לסניף אם אכן הבימבה
באמת לא הייתה בשימוש ויש לי את הקבלה אז היא אין שום בעיה להחליף.
אתמול 24/7/12 מצאנו זמן פנוי ונסענו לנצרת עלית כי אין סניף של החברה בעיר מגורינו, פנינו
לאחראית משמרת הסברנו לה את העניין שוב, היא ישר מבלי לחשוב אמרה שלא!!! הבימבה לא
ארוזה כפי שצריך ואני לא יכולה למכור אותה ככה, הסברתי לה שלא הגעתי לכאן סתם כי התחשק לי אלא כי דיברתי עם רווית ובתאום איתה באתי לחנות ואני מבקשת כי היא תבדוק איתה.
שהיא הבינה שלא ילך לה איתנו כל כך בקלות היא נכנסה למחסן כדי שלא נשמע מה היא אומרת
ויצאה לאחר כ-10 דקות, התשובה שלה היתה כי צריך למלא טופס בדיקת מוצר ולשלוח אותו
כדי שיבדקו שאכן לא היה בשימוש.
אמרתי שזה מקובל עלי ואין שום בעיה מילאנו טופס ובאנו לצאת מהחנות.
שכבר כמעט היינו בחוץ היא (האחראית משמרת) קראה לנו ואמרה שרווית על הקו ושהיא מעוניינת לשוחח איתי.
המנהלת רווית דיברה אליי בטון קצת מפתיע ולא בדיוק לטובה אפשר להגיד תוקפני,
הסברתי לה שדיברנו לפני שבוע ושהיא אמרה לי לבוא ולכן באתי, ואני מבקשת להחליף את המוצר
היא אמרה לי שהמוצר לא ארוז בדיוק כפי שקיבלתי אותו, ולכן אין אפשרות להחליף את המוצר,
אמרתי לה שהוא ארוז כפי שקיבלתי אותו בדיוק ושאלתי אותה איך את אומרת שהוא לא ארוז בדיוק כפי שקיבלתי אותו אם את בכלל לא רואה אותו, אבל היא עמדה על שלה ואמרה בתקיפות
שלא מחליפים וזהו .שאלתי אותה האם לפנות לשרות לקוחות והיא ענתה לי שכן בזלזול.
יצאנו מהחנות קצת פגועים ומושפלים כי בכל זאת היו עוד אנשים בחנות וראו את היחס המזלזל
שקיבלנו הן מהאחראית משמרת והן מהשיחה שלנו בטלפון עם המנהלת רווית.
זה אפילו גרם לוויכוח ביני ובין הבעל.
זה מצחיק חברה ענקית מתקטננת על מוצר שהוא חדש ועדיין נמכר, אם בשביל 325 ש"ח שווה לכם
להפסיד לקוחה כמוני אז זה בסדר גמור.
לסיכום, הבימבה שעלתה להוריי 325 ש"ח עלתה לנו הרבה יותר בבריאות.
לא היינו מבקשים להחליף, אם המוצר לא היה חדש וארוז כפי שקיבלנו אותו, אם רווית המנהלת לא היתה אומרת לי להגיע לסניף לא הייתי מגיעה, מידע שגוי שהיא מסרה לי גרם לי לבזבוז אנרגיות מיותרות.
מיותר לציין שלבייבי יש מלא מלא מלא צעצועים מהחברה אבל מה שבטוח שבסניף הזה אני לא מבקרת יותר.
עלבון + כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר ופיצוי עבור עוגמת נפש פתרון נדרש :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
לימור אלפסי-מנהלת קשרי שם ותפקיד:
בטיפול מול הלקוחה-ליהיא דהן, יצרתי איתה קשר על מנת לבדוק את המקרה.טופלה עד כה ע"י הסניף מהסניף נמסר כי היא יכולה להגיע לסניף עם המוצר לבדיקה לא הובטחה החלפה. סוכם כי תשלח אלי תמונות של המוצר כולל תמונה של האריזה עצמה על מנת לבדוק שאכן האריזה לא פגומה, מאחר ולא ניתן להחליף מוצרים שלא באריזתם המקורית ושלא נפתחו נפגעו או נעשה בהם שימוש. תגובה:
בתהליך טיפול מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה