פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות במסגרת האחריות נושא התלונה:
ארבוב רינה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. כתובת:
סינימה סיטי ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/12/13 הבת שלי קנתה מסניף סינימה סיטי ראשון...מכשיר samsung galaxy s4 mini 9190, ומגן חכם.
ואכן, עד הקניה החוויה הייתה מהממת, עד שהוציאו ממני כסף הם היו "החברים מהצבא" שלי, חיוכים, בדיחות ושיא השלמות.
כבר בחודש הראשון היו בעיות קליטה.
בתאריך 15/02/14 נגשנו לסניף בסינימה סיטי וביקשנו שיבדקו למה המכשיר לא קולט שיחות ועכשיו גם מוחק תוכנות מעצמו ומתנתק...."אההה" אמרו לנו.."צריך רק (רק) לעדכן גרסה חדשה" אמרו לנו..."זה לא בעיה, תעשו סיבוב תבואו עוד שעה הכול יהיה בסדר"...סבבה, אנחנו הרי אנשים תמימים מאמינים בטוב ליבם של חברות ענק שנותנות יחס הוגן לצרכן וכספו....הלכנו לעשות סיבוב.
אחרי שעה חוזרים, זה עדיין לא מוכן. "תבואו מחר זה יהיה מוכן" נאמר לנו.
ושוב התמימות שלנו נכנסה לפעולה ..."הם מסכנים, יש להם המון לחץ בעבודה, המון לקוחות, למה שיעזבו את הלקוחות ויטפלו במכשיר מסכן אחד, מה אנחנו מלאכים??" לא! מסתבר שאנחנו ממש לא מלאכים.
למה? כי גם את המכשיר החלופי הזמני שהביאו לנו לא עבד כלל וכלל!!!! (אחלה שירות באמת תודה על לא כלום!!!)

חוזרים יום למחרת המכשיר עדיין לא מוכן...
"זה יהיה מוכן מחר"...(רק היה חסר שישים אצבע מתחת לעיין ימין וימשוך טיפה את עור העין כלפי מטה)
ואנחנו הרי אנשים תמימים..."יאלה" אמרנו..."הבת במילא בצבא, חוזרת יום חמישי ניתן להם לתקן עד יום חמישי ונחזור לקחת את זה יחד איתה"....וככה המשכנו הלאה.
יום חמישי הגיעה הו מה טוב חלקי, ברון ובשמחה הולכים לקחת את המכשיר מתיקון...כאן כבר לא ידעתי אם לבכות או לשאול אותם "באמא של כל אחד ואחד ממכם שם, איפה המצלמה הנסתרת????"
המכשיר לא תוקן ועכשיו יש שם בכלל בעיה אחרת ...טרראאאאאאאםםםםם (בחיי ששמעתי תופים!!!)
יש סדק באחד הכרטיסים במכשיר, ובאותה נשימה אף אמרתם שאין שום רמז לקורוזיה או לזה שהמכשיר נפל. (כולי אושר)
אבל........(ותמים מי שחשב שאין כאן אבל אחד ענקי!!!)
אתם מוכנים לתת לנו מכשיר חדש בתנאי!!!...שנעשה ביטוח על המכשיר 35 ש"ח כל חודש!!! יען כי עלי להוציא עוד 420 ש"ח על 2000 ש"ח שכבר הוצאתי על מכשיר חדש שבכלל לא עובד!!!
כאילו אם דפקתם אז בואו נדפוק עד הסוף באו נראה כמה צרכן מטומטם יכול לספוג????
הם מבטיחים 24 חודשי אחריות
בכתב אחריות שלהם לא מוזכר דבר וחצי דבר על חובתי לבטח מכשיר חדש שניתן עקב מכשיר מקולקל שניקנה ממכם!!!
ככה חברות שכאלה מתעשרים!!!
בושה!!!
אין לי מכשיר שעובד, 2000 ש"ח שלי אצלהם ללא תמורה!!!
לא המכשיר עובד ולא הכיסוי החכם שלהם עובד!!!
עד מתי רמאים יעלוזו???
אני מרגישה מרומה ומאוכזבת!!!
את צעקותיי וזעקותיי אזעק בכל מדיה אפשרית!
אין להם זכות קיום ולהם צריך לשים סוף ויפה שעה אחת קודם!!!

ממני, לקוחה מאוכזבת ואמא לחיילת מאוכזבת!!!
בזבוז זמן, בזבוז כסף ועלבון סוג הנזק :
מכשיר חדש!! לא מחודש, חדש!!!! יען כי חדש חדיש ומחודש!!!! פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה