פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע , חוסר רצון להתחשב , זמינות , עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
לפני חודש וחצי לערך , נפתח חשבון והוזמן כרטיס סים עבןר מספר חשבון
058-****915 .
כרטיס הסים שנשלח אלינו והגיע בדואר לאחר שבועיים תמימים , הגיע עם גודל של מיקרו סים . שהוא קטן מהגודל של סים רגיל . פתחתי פניה בדוא"ל ובו ביקשתי מהם לשלוח לי סים רגיל ץ הם בתגובה ענו שלא הגיוני שהגיע סים קטן ללא ממתאם ושאם אני רוצה אז עליי להכנס לאתר ולהזמין סים חדש [כמובן בעלות מלאה קרי 49 ש"ח ] .לבקשתי שיקפיאו בינתיים ולא יחייבו עד לבירור טענתי , משום שאין באםשרותי כלל להוציא שיחות על המספר , טענו נציגי גולן , שזה ממשל לא משנה להם הסיבות למה לא דיברת או הוצאת שיחות ונוסף לכך . מה שיצא עד כה הוא כך :
1 - חיוב עבור כרטיס סים ראשון שהגיע ללא מתאם - 49 ש"ח
2 - חיוב הלקוח [חמותי ] - בתשלום עבור חודש חיוב - ללא שיחה אחת שיצאה מהמכשיר בהיעדר הסים ...- 49 ש"ח
3 - דרישה לסים חדש - 49 ש"ח
שורה תחתונה - חודש וחצי של התנהלות וויכוח עם מציגי גולן , לקוחה מתוסכלת [חמותי]
חיוב כספי לא הוגן
ולסיכום - 150 ש"ח חיוב לפני שבכלל יצאה שיחה אחת מהמכשיר !!!
בושה וחרפה . איכות שירות של לפני 15 שנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שלוח סים חדש + מתאם ללא חיוב , ביטול החיוב על החודש ללא שירות פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה