פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר סמסונג מיני 4 שלא במסגרת אחריות יצרן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם G, סינמה סיטי ראשון לציון. כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד 01.07.2014
שלום רב ,


בתאריך 12.02.2014 קנינו אני ואשתי פלאפון מסוג סמסונג גלקסי מיני 4 דגם 9195 בחנות גו-מובייל בע"מ סניף סינמה סיטי ראשון לציון. (טלפון: 03-5350356).
המכשיר סופק עם מטען המורכב מספק מתח בצבע שחור וכבל טעינה בצבע לבן.על אף שלפי הערכה המקורית המטען צריך להיות בצבע אחיד. למרות ששאלנו את העובד, הוא אמר לנו כי זה תקין וכי אין מה לדאוג.
לאחר 4 חודשים, בתאריך 22.06.2014, נכבה הפלאפון , לא הגיב לשום מטען ולא נדלק יותר.
הגענו לחנות, ופתחנו קריאת שירות. לאחר זמן מה בחנות וניסיונות הדלקה, הוחלט ע"י עובדי החנות לשלוח את המכשיר למעבדה. נאמר לנו כי יחזרו אלינו תוך 5 ימי עסקים. רק ביום ג', תאריך 01.07.2014 ,לאחר שהתקשרתי למעבדה, נאמר לי כי נפגם "רכיב הטעינה" במכשיר וכי הוא עולה 570 ש"ח לפני מע"מ. הנציג ברוב חוצפתו אמר לי שלא שווה לתקן.
דרשתי ממנו שיחזיר את המכשיר לחנות על מנת שאאסוף אותו משם.
טענתינו היא שגם אם רכיב כזה נפגם במכשיר, אז לא הגיוני שזה יקרה לאחר 4 חודשי שימוש. לפי דעתינו, אם באמת הוא נפגם ולא היה פגום מלכתחילה , אזי זה קרה בגלל המטען הלא מקורי!
נשמח לעזרה בנושא.
תודה רבה.

זיו ורעות ***
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה