פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לאחריות ותיקון בתשלום שלא עובד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שני טלפונים LG2 לאחר כשלושה חודשים מסך המגע הפסיק להגיב באחד מהם. במעבדה בת"א על אף שלא היה עליו שום סימן טענו שהבעיה היתה מכה שקיבל המכשיר ואין אחריות ודרשו וקיבלו 1,150 ש"ח לתיקון.
כבר למחרת המסך החשיך כמעט לגמרי. כשחזרנו איתו הם טענו שזו הלחמה ותיקנו אך עוד באותו הערב ..בניתיים היינו אצלהם עוד פעמיים והמכשיר עדיין חשוך והתקלה חוזרת שוב ושוב...
ביקשנו את הכסף בחזרה - הם מסרבים
בינתיים התופעה הזו התחילה גם בטלפון השני - בדקנו באינטרנט וראינו שזו בעיה מוכרת של המכשיר ויש עשרות אלפי מכשירים עם תקלה דומה בAT&T
לסיכום: אסור לקנות אצלם הם מתכחשים לאחריות וגם התיקונים שלהם לא מחזיקים אפילו יום אחד...
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והשבת כספי ה"תיקון" פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה