פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה.

קניתי ב-GoMobile דרך האינטרנט את המוצר הזה:
http://www.gomobile.co.il/Product.aspx?productid=295
וקיבלתי מוצר אחר במקום. דומה, אבל שונה. גם תושבת, אבל לא התושבת שהזמנתי. התושבת שקיבלתי נמכרת בשאר החנויות במחירים שנעים בין 60 ל-90 ש"ח. הם מכרו אותה ב-99 חרף אמנת ההצעה הטובה ביותר המופיעה באתר שלהם, במסווה של מוצר אחר.
וכשבאתי להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה היום, יום ו', 7 לדצמבר 2007, במקום התנצלות על הטעות ועל האי-נוחות שנגרמה לי עקב כך, קיבלתי יחס חצוף ומזוויעה מצד העובדים בסניף. החזיקו אותי בהמתנה מעל חצי שעה, בטענה שמי שעושה ביטולים לא נמצא (ולא ברור לי למה זה צריך לעניין אותי), צעקו עליי, ולא התנצלו אפילו פעם אחת.
בושה וחרפה! התייחסתי אליהם בתור החנות הכי רצינית ומקצועית בתחום, הנותנת תמורה מלאה לכסף, גם כאשר המחיר אינו הזול ביותר, וזה היחס שקיבלתי.
במקום שיתנצלו ויאספו את המוצר השגוי לבד, גרמו לי לבזבז זמן על הגעה לסניף ולסבול את היחס של העובדים החצופים שלהם.
אני מניח שאין צורך להוסיף שממני הם לא יראו יותר עסקאות ושכמובן אדאג לפרסם את האמת אודותיהם בקרב כל חבריי ומכריי. חבל. אני משוכנע שהיו צריכים ויכלו גם לנהוג אחרת, אבל בחרו שלא.

שיהיה להם בהצלחה בהמשך הדרך.

לקוח מאוכזב מאד,
יורי.
ועלבון סוג הנזק :
שיתנצלו וישתפרו פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
שקר וכזב !!! אדם שקרו נצלן שמנסה לסחוט ! נשלח אליו המוצר שביקש לאחר שימוש בו הוא שבר את כפתור הלחיצה ומנסה להזדכות על המוצר במסווה של הטעיה מצידנו ,איך שהגיע לחנות התחיל לצעוק והשתולל אמרנו לו שיש לקוחות שהגיעו לפניו והם אלה שמקבלים שרות כרגע ,כמובן שזה לא עזר והוא המשיך לצעוק והתעלם מהעובדה שנעשה שימוש במוצר ,למרות כל זאת זיכינו את יורי ולא רוצים לראות אותו כלקוח שלנו ! תגובה:
אנו שומרים על הזכיות שלנו לתבוע את יורי על הוצאת לשון הרע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה