פרטי התלונה

תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מעובדי החברה ובראשם המנהלים שי וצחי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2007 רכשתי מהאתר של GO MOBILE באינטרנט טלפון סלולארי, נוקיה 3250 (מחודש) ב1300 ₪. במאי 2008 התקלקל המסך של הפלאפון. מכיוון שזהו מכשיר מחודש האחריות עליו היא 3 חודשים ולכן עבור התיקון נדרשתי לשלם כ 480 ₪.
כאמור, המכשיר הגיע למעבדת GO MOBILE בסוף מאי ומאז החנות הזאת רק גורמת לי להצטער שרכשתי מהם מוצר.
כששוחחתי עם שירות הלקוחות שלהם הנציגה אמרה לי שתוך שבוע מקסימום אני אקבל הצעת מחיר לתיקון. כעבור 3 שבועות(בערך), לאחר שבזמן הזה דיברתי לפחות פעמיים עם שירות הלקוחות שלהם,התקשרתי אליהם שוב וקיבלתי הצעת מחיר (480 ₪) ואישרתי אותה. לדברי הנציגה נאמר לי שכאשר הם יסיימו את העבודה על המכשיר הם ייצרו איתי קשר. לאחר שבועיים שראיתי שלא יוצרים איתי קשר התקשרתי אליהם והם אמרו שהמכשיר תוקן. כאשר הגעתי באותו שבוע(יום שישי) לקבל את המכשיר הם החזירו לי את המכשיר ללא סוללה ועם כרטיס זיכרון שבור. כאשר הערתי להם על דברים אלה הם התחילו לדבר בתקיפות ואמרו שאולי אני משקר ושבכלל המכשיר הגיע ללא סוללה והם לא נגעו בכרטיס הזיכרון. אוסיף ואציין שגם במסך הייתה עדיין תקלה ולא הסכמתי לקבל את המכשיר. הנציגה הציעה לדבר עם הבעלים שלא היה נוכח- ביום ראשון. כאשר דיברתי עם הבעלים (שי) הוא דיבר בצורה מאוד בוטה ומזלזלת ושוב הטיח בי האשמות כי אין לי או לו דרך להוכיח שהייתה סוללה וכרטיס הזיכרון היה תקין ואין מה לעשות. כאשר אמרתי לו שזה לא מקובל עליי הוא אמר שיעשה בדיקה ויחזור אליי באותו היום אך כמובן אף אחד לא חזר אליי באותו יום ולא באותו שבוע. שבוע לאחר מכן הגעתי שוב פעם לחנות ושם נאמר לי שבצעד חריג אישרו לתת לי סוללה אחרת במקום זאת שהייתה לי, אך הפעם היה חסר הג'ויסטיק (מקש ניווט) של המכשיר וכרטיס הזיכרון עדיין היה שבור. הנציגה אמרה לי שהיא תדבר עם הבעלים שכמובן לא היה שם (בימי שישי) ותמצא פיתרון. אני רוצה לציין שמכיוון שהייתי בצבא נבצר ממני להגיע באמצע השבוע אלא רק בסוף שבוע(פעם בשבועיים).
יום שישי, שבועיים או שלושה לאחר מכן הגעתי למרכז השירות ושום דבר עדיין לא נעשה בפלאפון. יצאתי מהמרכז אובד עצות. הנציגה אמרה לי שהבעלים (שי) יהיה שם בעוד שעה אבל אפשר גם לדבר איתו בטלפון. לאחר כשעה התקשרתי לחנות ודיברתי עם שי שאמר לי לדבר ביום ראשון עם אחראי המעבדה צחי. היום בתאריך 31/08/08 בשעה 12:00 דיברתי עם צחי והוא אמר לי שאין מצב שהלך לאיבוד הג'ויסטיק במעבדה וכי המכשירים יוצאים מהמעבדה אחרי בדיקה. עוד נאמר לי על ידי צחי כי הוא יבדוק את זה עם החנות ויבקש שיחזרו אליי.
מיותר לציין כי אני לא מאמין שיש סיכוי שמישהו יחזור אליי אלא אם כן אני אתקשר.
ברצוני עוד להוסיף כי מכיוון שהמכשיר שלי נמצא אצלהם כל כך הרבה זמן נאלצתי לרכוש מכשיר סלולארי ב500 שקלים שישמש אותי.
לא ייתכן שחברה גדולה שמכבדת את עצמה ובקרוב עומדת לפתוח עוד כמה סניפים גדולים תרשה לעצמה להגיע לרמה כזאת מחפירה של שירות.
כמו שאני מכיר את המנהל אם הוא יבחר להגיב פה הוא יגיד שהכל שקרים ואני זה שלא הייתי בסדר ויתחיל לדבר על הוצאת דיבה(הלוואי שאתבדה). הם לא יודעים להודות בטעויות וממש לא יודעים לתת שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר וכרטיס הזיכרון פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה