|
|
|
|
|
|
סירבו לטפל במכשיר שבאחריות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. |
כתובת: |
סינימה סיטי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 22/7 ב 20:30 רכשתי מכשיר סלולרי דגם HTC ONE X, מחברת GoMobile עם אחריות למכשיר ל 12 חודש. לאחר יומיים אחרי גלישה באינטרנט המכשיר החל לשלוח דוחות שגיאה בלי הפסקה וכדי לעצור אותם כיביתי את המכשיר וכשניסיתי להפעילו מחדש הוא לא פעל ואפילו לא הגיב לטעינת סוללה.
באותו יום ב 24/7 ב 15:30 החזרתי אותו לבדיקת הבעיה ושלחו אותו לתיקון במעבדה.
היום ב 29/7 התקשרו מהמעבדה אמרו שאיאפשר לתקן אותו, לא ידעו להסביר מה הבעיה חוץ משחשדו שהתקנתי תכנים לא חוקיים. למכשיר אין נזק פיזי, לא התקנתי שום דבר לא חוקי כי אני גם לא יודעת לעשות את זה.
GoMobile הציע לי לקנות מכשיר חדש אומנם שהשתמשתי בקיים יומיים.
מתכוונת לפנות לעורך דין כדי לטפל בבעיה ובעוגמת נפש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Gomobile שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|