|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות ואי מימוש אחריות למכשירים שנרכשו לפני חצי שנה |
נושא התלונה: |
נגר רפי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 07 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הכנסתי מכשיר שנרכש חצי שנה לפני. מכשיר לא נדלק פתאום. סוני אריקסון arc s . אחד מתוך 4 שרכשתי. המכשיר חזר אחרי שבועיים מבלי שתיקנו אותו. הצליחו להדליק אותו. חזרתי עם המכשיר לפהי חודש ומאז ועד היום אני זה שמתקשר ומבקש תשובות הן מהסניף בראשון הן מאביגייל מנהלת המעבדה והן מבחור בשם שי וכולם פשוט משקרים שיטפלו ויחזרו אליי. וכלום. אין עם מי לדבר. הלך הטלפון שעולה 2500 שח . לא אחריות ולא שירות. באחד מהשיחות ענה שי ואמר שיש בעיה עם סדק פנימי לטענתו זה כמו אצל בן אדם שריטה נפשית. לפלון יש נשמה יהיה בגן עדן.... הערב אקנה מכשיר חדש ממקום אחר ואפעל לבטל את התשלומים באשראי מול החברה הזו מקווה שאצליח.
|
גם עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל מכשיר חדש תמורת המכשיר הישן הנמצא באחריות עדיין בערימות המעבדה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Gomobile שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|