פרטי התלונה

תלונות כן ולא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים פגומים ועלבון לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 8814, אזור תע"ש פולג, נתניה כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12.06 יום ו', רכשתי מעיל בצבע לבן בסניף KENVELO אשר ממוקם בדיזינגוף סנטר. בהגעתי הביתה נדהמתי לגלות כי כל חלקו האחורי של המעיל מוכתם בקפה וסימני לכלוך על שרווליו של המעיל ועל הצווארון, מה שמעיד על כך שהמעיל, ללא ספק, היה בשימוש בעבר. (חשבתי שאני קונה ברשת בינלאומית ולא בשוק... )
ביום א' 17.12.06 יצרתי קשר טלפוני עם אותה המוכרת אשר מכרה לי את המעיל והודעתי לגבי מצב המעיל. היא אמרה כי אין מעיל נוסף במידה כזאת והציעה לי לכבס את המעיל. בעיניי הצעה כזאת בלתי מתקבלת על הדעת בשום אופן!
אבל, מאחר והייתי צריכה מעיל, והמעיל הזה מצא חן בעיני, ולא היה לי כח להכנס לוויכוחים מיותרים, החלטתי לנהוג לפי עצתה של המוכרת ולנסות להוריד את הכתמים.
לאחר שהצלחתי לנקות את המעיל, גיליתי כי חסר חלק ברוכסן המעיל וכי אינו ניתן לסגירה. וזה היה הקש ששבר את גב הגמל. אין שום סיבה שאני אשלם מימיטב כספי ואקבל מוצר משומש ולא תקין!!

בתאריך 29.12.06 (ביום ה-14 מיום הקניה) חזרתי לסניף על מנת להחזיר את המעיל, ולהפתעתי הרבה, אותה הנציגה ביקשה לראות הוכחות לכתמי הקפה!? כאשר הבהרתי לה כי בעקבות עצתה הסרתי את הכתמים, טענה שהיא לא מאמינה שמישהו יקנה מעיל במצב כל כך גרוע ולא ישים לב..(!?), והיא משוכנעת שאני זאת שגרמתי למצבו של המעיל ע"י משימוש לא תקין, וזה לא יפה לנסות להחזיר מוצר אחרי שהרסתי אותו. וכל זאת בטונים גהובים ומאשימים ולעיניי כל הלקוחות שהיו בחנות.
אחרי וויכוחים רבים המוכרת הציעה לי מעיל דומה במידה שלא מתאימה לי כלל.
בעיני הצעה כזאת מאד מעליבה ומראה זילזול.
כאשר ביקשתי ממנה לבדוק בסניפים אחרים או להזמין, היא התקשרה לכמה סניפים כאשר תוך כדי היא "הזהירה" אותי שאם יהיה מעיל כזה באחד הסניפים, אני אצטרך להגיע לשם באופן עצמאי כי אין להם שרות של העברת דברים בין סניפים... אמרתי לה שאין לי בעיה, אך כמובן שלא היה את המעיל המבוקש בשום סניף.
בסופו של דבר היא הדגישה שאין חוק במדינת ישראל שמחייב להחזיר כסף ללקוח ונתנה לי זיכוי לקניה הבאה שתקף למשך חצי שנה.

בטח ובטח שאינני מעוניינת לקנות יותר מרשת KENVELO ולדעתי בית עסק שמוכר מוצרים פגומים ומשומשים חייב לדאוג למוצר חלופי ללקוח או להחזר כספי מלא. בכל אופן התנצלות נראת לי כאקט שאמור להיות מובן מאליו במקרה מסוג זה, לעומת תקיפת לקוח לעיניי כל הקניון והפצת האשמות כוזבות.






החזר כספי מלא ופיצוי פתרון נדרש :

כן ולא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה