|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון שבעת הכוכבים הרצליה |
כתובת: |
קניון שבעת הכוכבים הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי בחנות סווצ'רט - מתנה לחבר, המידה והצבע לא התאימו ולכן חזרנו לחנות כדי להחליף. מאחר שהמבחר בחנות היה אפסי - לא נשארו מידות או צבעים רצינו לקבל זיכוי. נאמר לנו שאי אפשר לקבל זיכוי משום שהפריט נקנה בסוף העונה, ו"קחו משהו אחר אין מה לעשות". כשביקשנו לדבר עם אחראי או מנהל נענינו בסירוב מוחלט ולאחר מכן המוכרת דברה אלינו בחוצפה משוועת. לבסוף הצלחנו לקבל את הטלפון של שירות הלקוחות, מספר אליו אני מנסה להתקשר לשוא במהלך השבוע האחרון. נותרנו עם פריט ביגוד שאין לנו כל שימוש בו וכמובן כעס ועוגמת נפש בעקבות היחס המחפיר מהמוכרת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת זיכוי על הפריט / קבלת החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כן ולא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|