פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים כתובת:
קניון סביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏יום שני 29 דצמבר 2014

לכבוד,
מנכ״ל אל״מ- צביקה אהרונוביץ
שחם 6
פתח תקווה

ביום שישי, ה-26.12.14, נכנסנו לסניף אל״מ בסביונים יהוד, במטרה לקנות קומקום חשמלי.

כעבור 2 דקות, מרגע שנכנסנו לחנות, מצאנו את הקומקום שמתאים לנו.
באותו זמן כל ארבעת המוכרים בחנות היו עסוקים עם לקוחות אחרים ואנחנו המתנו בסבלנות שמישהו מהם יתפנה.

זה לקח לא מעט זמן, ומוכר בשם אילן התפנה. כששאלנו אם יוכל לתת לנו את הקומקום המבוקש, ענה לנו שלא, ניסה ל״נפנף״ אותנו שנמתין למוכר אחר ומייד עבר לשרת לקוחה, שהגיעה לחנות אחרינו, אבל התעניינה במכונת כביסה.

הערנו לו שאנחנו מבינים שהעמלה על מכירת מכונת כביסה גבוהה יותר, אבל אנחנו היינו לפניה ואנחנו רק רוצים לשלם על המוצר המבוקש.

אילן ענה לנו בבוטות, ״אל תכנסו לי לעמלות שלי״ והמשיך לשרת את הלקוחה שהגיעה אחרינו.

באותו רגע, בחרנו לעזוב את החנות מבלי שקנינו דבר.

האין דין קומקום כדין מכונה? האם זו השיטה? המרבה בעמלה הוא המנצח?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מודעות? פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה