פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל מקולקלים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ חיפה כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 22/7 רכשתי ברשת א.ל.מ סניף חוצות המפרץ מוצרי חשמל : מקרר, תנור משולב גז, וטלוויזיה.
בתאריך 28.7 הביאו לי את המוצרי חשמל.
כיוון שלפי נוהל אני לבד לא יכולה לחבר את הגז , הזמנתי טכנאי גז שיחבר לי את הכל.
טכנאי גז הגיע בתאריך 29.7, וכש חיבר לי את הגז התברר שהתנור לא תקין. ברגע שאני מדליקה אש הלהבה לא נתפסת וברגע שאני עוזבת את הווסת הלהבה נכבית.
-ב 14:00 התקשרתי לחנות לנציג שמכר לי את המוצרים בשם ערן, כמובן שהוא אמר לי שהוא לא מטפל בזה ואני צריכה להתקשר לחברת METZ (זאת החברה של התנור) ולתאם טכנאי.
-ב 14:15 התקשרתי לשירות של METZ בטלפון 1-700-555-245 והגעתי לחברה בשם RATFON. ענתה לי נציגה בשם מימי הסברתי לה את הבעיה והסברתי לה שכרגע אין לי איך לבשל אוכל ,וכמובן בגלל שזה תנור חדש אני לא רוצה שיתקנו אותו אני רוצה מוצר חדש. הנציגה אמרה לי כיוון שאני יושבת במרכז בלוד , ואת צריכה שירות בצפון, נציגינו של צפון יצרו עמך קשר לתאום טכנאי עד שעה 17:00.
- שעה 16:50 כמובן שאף אחד לא חזר אליי (ב 17:00 שירות לקוחות נסגר), אז התקשרתי שוב ענתה לי נציגה בשם שרה. שרה אמרה לי שכנראה אני הוזה ויש לי בעיות קליטה שאף אחד לא אמר לי שיתאמו איתי היום ושנציגה בשם מימי לא יודעת כלום מהחיים שלה והיא חדשה, אז רק מחר ב 30/7 יצרו איתך קשר לתיאום טכנאי , ושאני לא אחיה באשליות הטכנאי השבוע כבר לא יגיע. הסברתי לה שוב שזה לא מקובל עליי ואין לי איך לבשל אוכל ואני נכנסת לשישי ,אני צריכה לעשות ארוחת שישי ,אמרתי לה שאני מקרה מיוחד, כי מדובר בתנור חדש שעדיין לא השתמשו בו, היא ענתה לי שכולם מקרה מיוחד, צעקה עליי ,העליבה אותי, וזלזלה בי. כשאמרתי לה שאני לא מעוניינת להמשיך איתה את השיחה ואני רוצה מנהל, היא אמרה לי שאין מנהל, ואני יכולה לצעוק ולבקש כמה שאני רוצה, אבל כרגע אין להם מנהל במוקד, אמרתי לה שאני אמתין על הקו ושתביא לי מנהל, היא פשוט ענתה לי במילים הבאות: ''אני מבחינתי את השיחה איתך סיימתי אם את רוצה להמתין ולא רוצה לרדת מהקו אני שמה אותך על ממתינה'' ואכן היא שמה אותי על המתנה, ואחרי 50 דקות של המתנה אני נשברתי וניתקתי.
- 30/7 שעה 11:00 אף אחד לא התקשר אליי עדיין לתיאום טכנאי, לכן אני שוב פניתי לשרות לקוחות של METZ, וכמה מפתיע ענתה לי שרה (בטענה שזאת לא אותה שרה מאתמול אלא מישהי אחרת), היא אמרה לי שהיא שוב מעבירה את בקשתי לצפון (זה אומר יום קודם לא עשו את זה), ושתוך שעתיים יצרו איתי קשר לתאום טכנאי. וכששאלתי אותה מתי יחזור אליי מנהל , היא אמרה לי שאין לה בכלל פנייה לשיחת מנהל ולא מתועד שום דבר, היא אמרה לי שכרגע היא פותחת בקשה לשיחת מנהל והוא יחזור אליי.
שעה 11:30 אני מתקשרת לשירות לקוחות של א.ל.מ להגיד שאני לא רוצה בתנור הזה ולא רוצה שטכנאי יתקן לי את התקלה אלא שירשום בדוח שאכן התנור מקולקל וברגע שיהיה לי את הדו''ח אני מבטלת עסקה ורוצה החזר כספי , כי אני לא מוכנה לשירות כזה. נציגה בשם ילנה דיברה איתי ,אמרה לי שהיא דיברה עם הסוכן של התנור ושבחצי השעה הקרובה יתקשרו אליי לתאם טכנאי.
-חזרו אליי אחרי 20 דקות ונאמר לי שהטכנאי יגיע רק ביום שלישי ב 4/8 ועד אז אני צריכה לאכול מנות חמות כנראה,
-התקשרתי שוב לשירות לקוחות של א.ל.מ ואמרתי לה שזה לא מקובל עליי ואני רוצה טכנאי יותר מהר, נאמר לי שאין מה לעשות, אמרתי אין בעיה רק שתדעו שאני מבטלת עסקה ברגע שיהיה לי את הדוח.
אחרי 10 דקות שוב התקשרה אליי נציגה מא.ל.מ ואמרה לי שהיא מנסה להקדים לי את הטכנאי למחר 31.7 או ליום ראשון 2.8.
-בנתיים הגיע טכנאי של הוט לחבר לי את הממיר לטלוויזיה, וברגע שהדלקתי אותה גיליתי שיש לי פס שחור שעובר לאורך כל המסך. הטלויזיה היא של חברת PANASSONIC. וכמובן התקשרתי לחברת יורוקום שהם הכתובת לפנות בקשר לטלויזיה, דיברתי עם נציגה בשם נופר ואחרי ששלחתי לה את התמונות של המסך אושר לי החלפת מסך,כי באמת מדובר בפאק בטלויזיה.
-התקשרתי שוב לא.ל.מ אמרתי להם שכרגע יש בעיה גם בטלויזיה, ושדיברתי עם יורוקום ואושר שיש פגם במסך ואני לא מעוניינת בהחלפה אלא אני רוצה החזר כספי , כי הכל עובר כבר את כל הגבולות, היא התחילה לספר לי שאין דבר כזה ואי אפשר לאשר דבר כזה בטלפון, וששוב אני הוזה ויש לי הלוצינציות, אמרתי לה שיתקשרו ליורוקום ותדבר איתם, היא אמרה לי שהיא תחזור אליי.
-שעה 16:00 והיא לא חוזרת אליי, אז התקשרתי שוב, דיברתי כבר עם מישהי אחרת , והמישהי הזאת בכלל לא ידעה מה אני רוצה ממנה כי לא תועד שום דבר ואף אחד לא התקשר לאף אחד ולא בודקים שום דבר, הפעם אמרתי שאני לא יורדת מהקו ואני רוצה שיעלו את יורוקום על הקו וידברו איתם ויאשרו לי החזר כספי, אחרי שהנציגה דיברה עם יורוקום, היא אמרה לי :'' כן אישרו לך החלפת מסך ,נכון שיש פגם, אבל זה לא אומר שאת יכולה לקבל החזר כספי,'' אני שאלתי אוצה למה ? המוצר חדש אין לו אפילו שבוע ז מאיזו סיבה לא אושר? וכמובן היא התחילה לסבך את העניינים, היא אמרה שרק שבוע הבא היא תשלח מסמך ליבואן לבקשת החזר כספי והיבואן צריך להביא לי את האישור, ורק ברגע שאני אעביר את האישור רק אז אני אוכל לקבל החזר כספי.
-בינתיים התקשר אליי ערן הנציג מכירות שמכר לי את כל המוצרים, והתחיל להגיד לי שאני לא קניתי מוצרים בשוק, לכן יש לי אמא ואבא לפנות אליהם ושהחברה תעזור לי,כמובן שפה כבר בכיתי והתפרקתי כי לא יתכן שפשוט צוחקים ללקוח בפנים ואומרים את מה שהוא אומר לאור העינויים שאני עוברת. אמרתי לו שאני לא מעוניינת בכלום אני רוצה את הכסף שלי בחזרה, על מה גם קיבלתי איומים שאני אצטרך לשלם דמי ביטול. אמרתי לו שלפי חוק זה לא נכון, כי אם המוצר פגום לא לוקחים דמי ביטול, הוא אמר שהוא מעביר את המקרה שלי למנהל והוא יצור איתי קשר.
-ב 16:10 התקשרה אליי מנהלת מ RATFON בשם שירי, שאלה אותי מה קרה , סיפרתי לה את כל השתלשלות האירועים. דיברה איתי בטונים גבוהים ובחוצפה, שבעצם אף אחד לא חייב לי כלום והם רק חברה לתיאום טכנאים, ובכלל אין דבר כזה להחליף תנור או לקבל החזר כספי , היא אמרה לי שיתקנו לי את התנור החדש שעוד לא השתמשתי בו וזהו.
****** חשוב לציין שבכל שיחה מנסים עוד איכשהו להוציא אותי לא בסדר. בכל שיחה שהתקשרתי אם זה לא.ל.מ אם זה ל RATFON לפני הכל שאלו אותי ישר מי חיבר לי את התנור ואם יש לי אסמכתא המאשרת שחיבר לי איש מוסמך (שאלו אותי לפחות 10 פעמים)
כשפניתי בקשר לטלויזיה לא.ל.מ גם פה הנציגה התחילה להפחיד אותי ואמרה לי שאני לבד לא יכולה לפתוח את הטלויזיה ולהתקין אותה , וכיוון שעשיתי את זה לבד אז אין אחריות (ובשיא הבטחון היא אמרה שזה רשום על האריזה של הטלויזיה) וכשאמרתי לה שהאריזה עדיין אצלי בבית ושום דבר כזה לא רשום , אז פתאום היא שינתה את דעתה ואמרה שזה בסדר.
***** כמובן שמיותר לציין ששום מנהל של א.ל.מ לא התקשר אליי, שום טכנאי לא יצר איתי קשר על מנת להקדים את בדיקה של התנור.
**** אני פשוט מותשת נפשית ופיזית , אני עוברת התעללות , אני רוצה לקבל את הכסף שלי בחזרה .
***** חשוב לי לציין שבמקביל אני פונה למועצה לצרכנות וגם לעורך דין , כי יש משהו מאוד מאוד חריג ( מזל שהמקרר עדיין עובד ואין שום בעיה)

***** חשוב לי לציין במידה ולא ימצא פתרון , אני אשתו של קצין בחיל אוויר ואני גם מתגוררת בבסיס רמת דוד , אני יכולה להבטיח שאני אפרסם את שמכם גם בפייסבוק , גן בטוויטר, וגם בבסיס רמת דוד כאשר דרות כאן 1000 משפחות , וגם לכל בסיסי חיל האוויר האחרים בכל רחבי הארץ ואני מבטיחה שלא יקנו מכם מוצרים , למרות שאתם עובדים עם ''חבר''.

*******
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה