פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוחה על נציג מכירות>>שאול שירי/סניף אל.מ מתחם סילבר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם סילבר כתובת:
מתחם סילבר, אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 17/8/15 קניתי בסניף א.ל.מ במתחם סילבר ליד אשקלון מכונת נספרסו מבוג פיקסי. נאמר לי על ידי מוכרת בשם מרינה שאם אגיע לאסוף את המכונה מחר, אוכל גם לקבל שובר קניה לקפסולות בסך 100 שקלים. על אף שהדבר מצריך ממני נסיעה במיוחד מהמושב בו אני גרה, הסכמתי ושילמתי.

למחרת ביום 18/8/15 הגעתי בסביבות השעה 19:00 לסניף, לאסוף את המכונה. ניגשתי לאחד מאנשי המכירות שהיה פנוי בעמדתו וציינתי בפניו כי באתי לאסוף את מכונת הנספרסו שרכשתי אתמול, הנ"ל השיב בקוצר רוח "אני עם לקוחות עכשיו", כבר בשלב זה היה בדעתי לומר לי כי גם אני לקוחה, אך התאפקתי ולא אמרתי כלום. כשהנ"ל התפנה פנה אליי ושאל בספקנות אם שמרו לי את המכונה, אמרתי לו ששמו עליה מדבקה אתמול. כשחזר עם המכונה הניח אותה על השולחן, השבתי לו (מניסיוני כצרכנית) כי אני מעוניינת שיפתח את הקופסא על מנת לבדוק שכוללת את כל הדברים שהובטחו על ידי מרינה הנ"ל ענה בציניות: "יש בפנים מכונת נספרסו". שאלתי אותו מה לגבי השובר שהובטח לי והנ"ל השיב בהתנערות כי לגבי זה הוא לא יודע.

מאחר וצורת התנהלותו לא נראתה לי כבר בשלבים הראשונים שאלתי לשמו, והוא השיב ששמו שאול. ציינתי בפניו כי הובטח לי שובר בסך 100 שקלים על ידי הנציגה שמכרה לי את המכונה אתמול, וזאת הסיבה שהגעתי היום במיוחד לאסוף את המכונה, תוך כך ציינתי בפניו כי אני והוריי קונים מכשירי חשמל רבים בסניף זה וחבל שזהו היחס, הנ"ל קטע אותי והתקשר לברר אודות השובר. כשסיים שרבט על דף מספר עם כוכבית ופלט כי עליי להתקשר ויזינו לי את הטבה (מי מזין, כיצד, מה זה המספר הזה – את כל אלה לא טרח להביא בפניי). בשלב זה הוצאתי את יומני על מנת לכתוב את שמו, הנ"ל אמר אליי בגסות ששמו המלא הוא שאול שירי ועוד הוסיף בטון גס רוח במיוחד כי הוא יכול גם לצייד אותי במספר פקס. אמרתי לו כי אין צורך וכי השירות שלו מזעזע, הנ"ל השיב "זה שקנית מכונת נספרסו, לא אומר שקנית אותי". אמרתי לו כי מודעת לכך, אבל אני עדיין לקוחה ויש דרך להשיב ללקוחות, ציינתי בפניו שגם אני עובדת עם לקוחות והנ"ל השיב "יופי לך".

ההתנצחות עם אותו נציג החרידה אותי עד כדי כך שאמרתי לו כי איני מוכנה שהוא ימשיך את הטיפול בי ואני מבקשת לשוחח עם נציג מכירות אחר. לאחר המתנה ארוכה (שהרי המוכרים עסוקים ב"לקוחות" שונים ממני, כלומר, כאלו שטרם נתנו בידיהם אמצעי תשלום ושילמו עבור הרכישה), ניגש אליי נציג נוסף (כמדומני גיל או גילי), הנ"ל ציין בפניי שמרינה אחראית ל"מוצרים קטנים". השבתי לו כי הם יושבים תחת אותה החנות וכי צורת ההתנהלות הזאת אינה מקובלת, בסופו של דבר הלכתי מהסניף מבלי לקחת את המוצר.

במשך השנים נתקלתי ואני עדיין נתקלת במדרגי שירות שונים ומשונים, אך תודעת שירות מזוויעה כמו זאת שקיבלתי משאול שירי, המלווה בעלבון, לא פגשתי מימיי.

גם אם נצא מנקודת הנחה מפרגנת במיוחד לפיה המחירים ברשת א.ל.מ נוחים וזולים משאר המקומות (דבר שאינו בהכרח נכון), עדיין אין הדבר מצדיק פגיעה ויחס מחריד שכזה כלפיי הלקוח.

איני מעוניינת לחזור לסניף לזה, ואעשה כל דבר על מנת למנוע מהוריי ומהקרובים אליי אפשרות של קבלת יחס ושירות פוגעני שכזה.

אני משאירה בידיה של הרשת את האפשרות להסביר בפניי את התאונה השירותית הזאת, טרם פנייתי לרשתות החברתיות.

הדס *****
************
עלבון סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה