פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור של סימנס ששולם. ולאחר חמישה חודשים עוד לא הגיע........ נושא התלונה:
תמרה תמרה שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פאוורסנטר תל חנן כתובת:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 25 למאי 2015 שילמתי עבור תנור של סימנסHB84K55 הובטח שיגיע אחרי שבוע. לאחר שבועים מודיעים לי שאין במלאי.מבטיחים לי את הדגם הבא HB84K552 שיגיע בעוד חודשיים לקראת החגים. לא הגיע. דחייה של עד סוף אוקטובר. דחייה לסוף אוקטובר מבטיחים שיגיע. לא הגיע. דחייה לעוד חודש וחצי.
זאת אומרת לאמצע דצמבר.( שמונה חודשים לאחר התשלום.)לפני חמישה חודשים בניתי מטבח חדש עם נישה עם המידות המיוחדות לתנור זהשאקבל.אלמ ישא בהוצאות בבניית מטבח חדש. אם לא אקבל תנור זה עד לאמצע דצמבר.. כך הוחלט עם שרות לציבור של אלמ. חני שטיימן+תשלום לעוגמת הנפש כפיצוי.
הריסת המטבח ובניה חדשה סוג הנזק :
התחייבות של החברה לספק מיד. בלי עיקובים נוספים, שמונה חודשים. זה מספיק פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה