פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות על התקנת מזגן נושא התלונה:
כהן חגי שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט חיפה כתובת:
צ'ק פוסט חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 24.6.16 רכשתי מזגן של חברת אלקטרה. שילמתי גם עבור שירות התקנה של מתקין מטעם אלמ כ 500 שח והובטח לי אחריות על ההתקנה 5 שנים. בתאריך 27.6.16 תואמה לי התקנה עם מתקין מטעם אלמ, המתקין שהגיע היה ללא חשק לעבוד, התלונן שאנו גרים בקומה 4 ללא מעלית, הוא הגיע ללא סולם ולכן טיפס על הפרגולה שלי אל הגג על מנת להתקין את היחידה החיצונית של המזגן על הגג ושבר את הפרגולה. לאחר מכן הוא קדח חור בקיר החיצוני של החדר ולא הסכים לאטום את החור בגבס או בדרך אחרת (ללא אטימה של הקיר חודר אור יום, חודרים חרקים וחודר גשם בחורף) אוסיף ואציין שהמתקין שרט לי את הרהיטים בחדר שינה ולכלך לנו את הקירות בלכלוך שלא ניתן להסיר, מלבד זאת את צינור ניקוז המים מהמזגן הוא סירב להאריך ושם צינור באורך של מטר 1 (אנו גרים בקומה 4 ) ויש צורך בצינור ארוך שיגיע מהגג עד לסוף הבניין ויוצמד לאורך כל הקיר, המתקין התקמצן על צינור ארוך והשאיר לנו צינור באורך מטר שעף ברוח ומתיז מים על המכוניות של השכנים שמחנות מתחת לבלוק, התקשרנו לשירות לקוחות של אלמ מספר פעמים ולא קבלנו מענה, הובטח שיחזור אלינו האחראי על המתקינים ומזה מספר ימים אף אחד לא חוזר אלינו, בסך הכל רצינו לבקש שיאריכו לנו את הצינור כך שיגיע עד לכלי קיבול למי המזגן ושיאטמו לנו את החור בקיר. אציין שהמתקין גבה תוספת של 200 שח עבור כבל מהמזגן למנוע. בסכום כולל של 700 שח ציפיתי להתקנה מקצועית ולאחריות אמיתית של אלמ על ההתקנה. נותרנו עם מזגן שלא הותקן כראוי, חור גדול בקיר ללא אטימה, וצינור ניקוז מים קצרצר. אשמח לסיוע מול חברת אלמ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ההתקנה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה