פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ומסירת פרטים לא נכונים על מכונת התספורת נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
א.ל.מ. -שער הכרמל חיפה. כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14 לדצמבר רכשתי מכונת תספורת מסוג BABYLISS 7465 היות ואני מסתפר אחת לחודש בתספורת קצוצה 1 מ"מ שאלתי את המוכרן בחור בשם קובי האם יש במכונה זו את המספר הנ"ל ונעניתי שיש את כל המספרים במכונה כמו כן שאלתי האם ניתן לפתוח את המכונה ולנקות אותה קובי אמר בהחלטיות שכן ניתן לנקות את המכונה הוא אף הוסיף שמכר מאות מכונות כאלו ואני יכול להירגע ואם תצוץ איזו שהיא בעיה שלא אהסס לגשת אליו.רכשתי את המכונה במאתיים שקלים.
לאחר כמה ימים כאשר פתחתי את המכונה ע"מ להסתפר גיליתי לתדהמתי שבמכונה אין את המספר 1 אלא יש בה מספר 0 ,3 ,6 ועוד מספרים גבוהים אשר אינם רלוונטיים מבחינתי כמו כן ניסיתי לראות כיצד ניתן לפתוח את המכונה ולנקותה ולא ממש הבנתי איך עושים זאת.
החלטתי לגשת לסניף א.ל.מ ולברר את העניין כאשר הגעתי לשם מצאתי שלושה מוכרנים בחנות וביקשתי לקבל את האינפורמציה הנדרשת על המכונה אך נעניתי שרק קובי אשר לא היה שם באותו זמן מכיר את המכונה ורק הוא יכול לספק את המידע הנדרש - הייתי בהלם כיצד 3 מוכרנים בחנות לא מסוגלים לספק אינפורמציה בסיסית על מכונה אשר הם עצמם אמורים להציגה ללקוחות השונים שפוקדים את החנות - האם יכול להיות מצב שרק קובי הוא מומחה לענייני מכונות תספורת???
השארתי את הנייד שלי והובטח לי שקובי יחזור אלי בעניין.
קובי כמובן לא התקשר אז התקשרתי אליו - שאלתי אותו בטלפון לגבי המכונה והוא אמר בהחלטיות שיש את המספר אחד במכונה ושניתן לפתוח אותה ולנקותה הוא הוסיף שוב שמכר מאות כאלו ושאגיע לחנות והוא יראה לי.
סרתי אל החנות שוב קובי לקח את המכונה וישר מאותו הרגע התרשמתי שהבחור לא יודע דבר וחצי דבר על המכונה.
הוא לא הכיר פונקציונאליות בסיסית במכונה הוא חשב שקוצץ שפם הוא בכלל עוד מספר במכונה לאחר מכן הוא טען שאפס הוא מספר אחד לאחר שהראיתי לו שלא הוא התחיל להתבלבל וניסה לשכנע אותי שמספר 3 הוא בעצם 1.
בנוסף ביקשתי שיראה לי כיצד ניתן לפתוח את המכונה הוא כרגיל הסתבך ולא היה לו מושג כיצד לעשות זאת ואף הוסיף למה לך לנקות את המכונה.
עקב כל זאת ביקשתי להשיב את המכונה היות וזה היה בתחום 14 ימי עבודה מרגע הרכישה אך נעניתי ע"י קובי שטון קולו כבר החל להישמע אחרת שאין להשיב מכונת תספורת היות וזה מוצר סטרילי.
ברצוני למחות בצורה חד משמעית על חוסר המקצועיות והאמינות המשווע אשר קיבלתי ממוכרני א.ל.מ. -שער הכרמל חיפה בכלל וקובי בפרט.
קיבלתי אינפורמציה מוטעית ושיקרית מקובי לגבי המכונה אותה רכשתי אף השירות היה קלוקל והתבטא בסגנון וטון דיבור ווכחני וכוחני וניסיון להסיר ולהתחמק מאחריות ותודעת שירות שואפת לאפס.
מוכרני החנות וקובי בפרט לא ידעו אינפורמציה בסיסית על פריט אותו הם אמורים לשווק ואף מנדבים אינפורמציה שגויה ועי"כ אני נפלתי בפח.
יצאתי מהעיסקה פגוע מאוד ואני מבקש מכם לנסות לעזור לי בעניין חשוב זה.
אני מודה לכם מראש.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות - אריק ויי שם ותפקיד:
ההזמנה בוטלה ב-20.01.08 והכסף הוחזר במקום.


א.ל.מ. שרות לקוחות
תגובה:
הנושא הובא לפיתרון מידי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה